یکشنبه 7 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اطلاعيه مطبوعاتی آغاز به کار تلويزيون رها

امروز در يک کنفرانس مطبوعاتی که در شهر لندن با شرکت نمايندگان معتبرترين وسائل ارتباط جمعی بريتانيا و جهان در مرکز مطبوعات بين المللی لندن برگزار شد، تلويزيون رها، بعنوان رسانه تلويزيونی مستقل اپوزيسيون ايران موجوديت و پخش رسمی‌ برنامه‌های خود را اعلام کرد.
در اين کنفرانس مطبوعاتی،‌امير حسين جهانشاهی، بنيانگذار موج سبز و صاحب امتياز تلويزيون رها،اين رسانه ملی را تلويزيونی برای "تغيير" ناميد و ابراز اميدواری کرد که تأسيس آن سرآغاز مرحله تازه‌ ای در فضای رسانه‌ای ايرانی و جنبش آزاديخواهی مردم ايران باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


جهانشاهی با اشاره به انقلاب‌های اخير در خاورميانه گفت که آزاديخواهان ايرانی‌ امروز به اين نتيجه رسيده‌اند که حکومت فاسد حاکم بر ملت ايران اصلاح پذير نبوده و تنها راه رسيدن به ايرانی آزاد و قدرتمند،‌ ايجاد تحولی بنيادين در ساختار سياسی و اقتصادی و قضايی کشور است.

جهانشاهی تاکيد کرد که امروزه حتی بخش اعظم اصلاح طلبان هم به اين نتيجه رسيده اند که اين حکومت، تنها با تدارک قدرتی برتر قابل به مهار است.

او قدرت رسانه‌ای را يکی از مهمترين اهرمها برای غلبه بر ديکتاتورِی حاکم بر مردم ايران ناميد و با تأکيد بر نقش تاريخی‌ تلويزيون هائی چون «الجزيره» و «العربيه» در پيروزی انقلابهای مردمی عليه حکومت‌های ديکتاتوری در جهان عرب، اعلام کرد که "رها" نيز به عنوان يک تلويزيون «حرفه ای و رهائی بخش» می‌تواند و بايد محرک و آغازگر دورانی جديد برای آينده کشورمان باشد"

تلويزيون رها
لندن پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۱ برابر با ۲۵ اکتبر برابر ۲۰۱۲


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016