چهارشنبه 17 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دستور وزير ارشاد در مورد اختلاس صورت گرفته در اين وزارتخانه

مهر ـ مرکز روابط عمومی، اطلاع رسانی و امور بين الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد:حسب دستور ويژه وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی تمامی تخلفات در اين وزارتخانه با هماهنگی مراجع ذيصلاح قوه قضاييه تا حصول نتيجه با جديت بررسی و پيگيری خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پايگاه اطلاع رسانی دولت، مرکز روابط عمومی، اطلاع رسانی و امور بين الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی انتشار اخباری در رسانه های کشور طی روزهای اخير در خصوص تخلفات صورت گرفته در مجموعه اين وزارتخانه، توضيحاتی ارائه کرده است.

دراين توضيحات که روز چهارشنبه در سايت خبری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتشار يافته، آمده است:همانگونه که وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصاحبه های اخير خود بارها اعلام کرده اند، برخورد با تخلفات در اين وزارتخانه از حساسيت ويژه ای برخوردار است و در صورت وجود شائبه هايی درخصوص وقوع تخلف در اين وزارتخانه، اين امر با جديت رسيدگی و پيگيری خواهد شد.

خاطر نشان می شود، حسب دستور ويژه وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی تمامی تخلفات در اين وزارتخانه با هماهنگی مراجع ذيصلاح قوه قضاييه تا حصول نتيجه با جديت بررسی و پيگيری خواهد شد.

همچنين تاکيد می شود اخبار منتشره در برخی رسانه ها و سايت های خبری مبنی بر پرداخت غير قانونی مبلغ سه ميليارد تومان کمک بلاعوض به يک خانم منشی شاغل در سازمان امور سينمايی و سمعی و بصری، صحت نداشته و تکذيب می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016