جمعه 19 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار جزايري: امكان برقراي رابطه با آمريكا در شرايط فعلي وجود ندارد

سردار سيدمسعود جزايري، معاون ستادکل نيروهاي مسلح در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران درباره برقراري رابطه ميان ايران و آمريکا اظهار داشت: مشکلات آمريکا به قوت خود باقي مانده و متاسفانه دولت‌هاي گذشته و فعلي اين كشور حاضر نيستند که حقوق برابري ملت‌ها را قبول کنند، لذا برقراري رابطه با اين کشور در شرايط فعلي ممکن نيست.

وي افزود: بديهي است که در شرايط حاضر، امکان هيچ گونه مذاکره‌ مستقيم بين ايران و آمريکا وجود ندارد.

جزايري تصريح کرد: اگر شرايط حاکم بر آمريکا تغيير کند و دولتمردان اين کشور به اين باور دست پيدا كنند که با يک قدرت بزرگ مثل ايران به شکل مستقيم و برابر وارد مذاکره شوندف منعي ندارد که روابط بين ايران و آمريکا برقرار شود، اما با توجه به اظهارنظرها و كارشكني‌هاي اين كشور عليه جمهوري اسلامي ايران امكان برقراري رابطه و مذاكره با آمريكا به هيچ‌وجه وجود ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او همچنین در واکنش به خبر پنتاگون در زمینه شلیک به پهباد آمریکا گفت: نیروهای مسلح هرگونه تجاوز هوایی، زمینی و دریایی را با قاطعیت پاسخ می‌دهند.

در پی ادعای پنتاگون مبنی بر اینکه جنگنده‌های ایران به سوی یک پهپاد آمریکایی که بر فراز خلیج فارس پرواز داشت، شلیک کرده‌اند، سردار سیدمسعود جزایری معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی فارس گفت: مدافعان جمهوری اسلامی ایران هرگونه تجاوز هوایی، زمینی و دریایی را با قاطعیت پاسخ می‌دهند.

وی تصریح کرد: چنانچه هرگونه پرنده بیگانه‌ای بخواهد وارد فضای کشورمان شود، نیروهای مسلح ما با آن برخورد خواهند کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016