جمعه 19 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدی هاشمی با دستور قضائی راهی اوین شد

در حالی که خبرگزاری فارس گفته پس ار مشخص شدن جواب تست کلیه مهدی هاشمی، وی با دستور قضایی راهی زندان اوین شده، خواهر هاشمی به ایلنا گفته در حالی که قرار بود بعد از انجام آزمایش‌های کلیوی مهدی را به اطاقش بازگردانند، بدون اطلاع ما او را به اوین برگرداندند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در پی مشخص شدن نتیجه تست کلیه مهدی هاشمی و محرز شدن سلامت جسمی وی، نامبرده با دستور قضایی راهی زندان اوین شد.

به گفته این خبرگزاری، مهدی هاشمی روز دو‌شنبه به بهانه انجام عمل آنژیوگرافی از زندان خارج و به بیمارستان دی منتقل شده بود و قرار بود روز گذشته با مشخص شدن وضع سلامتش به اوین بازگردد که به بهانه انجام تست کلیه نیز تاکنون در بیمارستان بستری بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در همین حال خواهر مهدی هاشمی، از انتقال برادرش به زندان اوین با آمبولانس خبر داد.

فاطمه هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره جزئیات انتقال برادرش از بیمارستان دی به زندان اوین گفت: صبح امروز، مشکلات کلیوی مهدی تشدید شد که با تشخیص پزشک برای انجام معاینات تخصصی‌تر به طبقه پایین بیمارستان منتقل شد.

وی افزود: بعد از گذشت چند ساعت متوجه شدیم که بدون اطلاع ما، مهدی را با آمبولانس به زندان اوین منتقل کردند در حالی که قرار بود بعد از انجام آزمایش‌های کلیوی مهدی را به اطاقش بازگردانند.

هاشمی تصریح کرد: صبح امروز همچنین آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برای عیادت برادرم به بیمارستان دی آمده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016