سه شنبه 23 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير بهداشت: مردم قادر به تامين هزينه های درمان نيستند

مهر ـ وزير بهداشت گفت: اکنون وضعيت اقتصادی کشورها دچار مشکل شده و مردم قادر به تامين هزينه های درمان نيستند، بنابراين پيشگيری از بروز بيماريهای دهان و دندان ضروری است.

به گزارش مهر، دکتر مرضيه وحيددستجردی در پيامی به شرکت کنندگان در اجلاس بين المللی سلامت دهان و دندان بر پيشگيری از بروز بيماريهای دهان و دندان تاکيد کرد.

وزير بهداشت در اين پيام آورده است: سلامت دهان بخش مهمی از سلامت عمومی انسان می باشد، بنابراين همه امکانات بايد برای حفظ و ارتقای سلامت دهان بسيج شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وحيد دستجردی در اين پيام افزوده است: امروزه با توجه به پيشرفت تکنولوژی که منجر به استفاده از دستگاههای پيشرفته شده ، هزينه های درمان افزايش يافته و بيماريها هم بيشتر و برخی صعب العلاج شده اند.

وی بيان کرد: اکنون وضعيت اقتصادی کشورها دچار مشکل شده و مردم قادر به تامين هزينه های درمان نيستند، بنابراين پيشگيری از بروز بيماريهای دهان و دندان ضروری است.

دستجردی در ادامه پيام خود اظهارداشته است: در دين اسلام بر سلامت دهان و دندان تاکيد شده که بايد از اين آموزه ها استفاده شود و علاوه بر اين سياستگذاری بيمه های سلامت بر اساس ارايه خدمات سلامت و نه درمان و همچنين تاکيد بر آموزشهای حفظ سلامت از سنين کودکی و فرهنگ سازی از خردسالی، شيوه هايی هستند که می توان با استفاده از آنها سلامت دهان و دندان را ارتقا داد.

اجلاس بين المللی مسئولان عالی رتبه حوزه مديترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت برای تصويب برنامه استراتژيک منطقه ای ارتقای سلامت دهان و دندان از ۲۲ تا ۲۴ آبان ماه جاری در شيراز برگزار می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016