جمعه 26 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزارت اطلاعات عده ای را تحت عنوان تروریست دستگیر کرد

روابط عمومی وزارت اطلاعات از دستگیری تعدادی از کسانی که آنان را "عناصر تروریست وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه" نامید، در خوزستان خبر داده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری های ایران در گزارش وزارت اطلاعات در این زمینه آمده است: با الطاف الهی و توجهات حضرت ولی عصر و با تلاش‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان، در چند روز گذشته تعدادی از عناصر تروریست وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه که با انجام چندین مورد بمب‌گذاری در شبکه‌های انرژی استان خوزستان درصدد اخلال در امنیت استان و ایجاد ناامنی در زندگی شهروندان خوزستان بودند به همراه مقدار قابل توجهی مواد منفجره و اقلام ارسال شده از یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس شناسایی و بازداشت شدند.

به ادعای گزارش وزارت اطلاعات، "افراد دستگیر شده با هدایت سرویس‌های جاسوسی غربی - صهیونیستی در صدد اقدامات خرابکارانه دیگری بودند که به لطف الهی" کشف و خنثی گردید.

بر همین اساس در این عملیات تعداد هفت بمب آماده انفجار و وسایل ارتباطی و مخابراتی کشف و ضبط گردیده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016