جمعه 26 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پوردستان: نیروهای مسلح با کوچک‌ترین حرکت‌دشمن مقابله می‌کنند

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: فرار پهپاد آمریکا از حریم هوایی ایران نشان از دید عمیق نیروهای مسلح در زمین، هوا و دریا دارد که کوچک‌ترین حرکت‌دشمن را زیرنظر دارند و مقابله می‌کنند.

امیر سرتیپ پوردستان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره میزان آمادگی نیروی زمینی ارتش با توجه به تهدیدات مطرح و ورود پهپاد آمریکایی به حریم هوایی ایران با بیان این‌که «یکی از مسائل مورد توجه نیروهای مسلح، موضوع آمادگی رزمی است» خاطرنشان کرد: حفظ و ارتقاء آمادگی رزمی در دستور کار قرار دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی تصریح کرد: یکی از وظایف اصلی‌ ما در نیروهای مسلح، رصد تهدیدات است، در زمین، هوا و دریا تمامی تهدیدات را رصد می‌کنیم و متناسب و منطبق با تهدیدات در خود قابلیت‌های لازم را ایجاد می‌کنیم.

وی تصریح کرد: به محض ورود پهپاد آمریکایی به حریم هوایی ایران، هواپیماها برای مقابله با او بلند شده و این پهپاد را مجبور به فرار کردند که این امر نشان از توان بالای نیروهای مسلح و دید عمیق آن‌ها در زمین، هوا و دریا دارد که کوچک‌ترین حرکت‌ها را می‌بینند و مقابله می‌کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016