پنجشنبه 2 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هادی دانشيار فعال کارگری به سه سال حبس تعزيری محکوم شد

کميته گزارشگران حقوق بشر - سيد هادی دانشيار فعال کارگری اهل شيراز به سه سال حبس تعزيری محکوم شده است.

بنا به گزارشات رسيده به کميته گزارشگران حقوق بشر، سيد هادی دانشيار طی حکمی از سوی دادگاه انقلاب شيراز در روز يکشنبه ۲۸ آبان ماه به اتهام تبليغ و تبانی عليه نظام،به نفع گروه های ضد نظام و شرکت در تجمعات غيرقانونی در شيراز به تحمل سه سال حبس تعزيری محکوم شده است و گفته شده که متهم ظرف مدت بيست روز می تواند با حضور در دادگاه انقلاب اين شهر به حکم صادره اعتراض نمايد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سيد هادی دانشيار ۳۸ ساله فعال کارگری ساکن شيراز در جريان اعتصاب کارگران معدن استان فارس ،در سال ۸۷ بازداشت و پس از تحمل دو ماه بازجويی و حبس در اداره اطلاعات و زندان عادل آباد شيراز با قرار وثيقه به طور موقت آزاد شده بود.

وی پيش از اين و در ابتدای سال ۸۷ نيز بنا بر شکايت اداره اطلاعات و به اتهام اقدام عليه امنيت کشور مبنی بر تحريک کارگران معدن به اغتشاش به دو سال حبس تعزيری محکوم شده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016