یکشنبه 5 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بروکسل: نشست سه روزه حزب دمکرات کردستان با شرکت نمایندگان احزاب، سازمان‌ها و صاحب‌نظران ایرانی، ٧، ٨ و ٩ دسامبر

جهت اطلاع عمومی

حزب دمکرات کردستان ، نشستی سه روزه را در شهر بروکسل با حضور نمایندگان احزاب، سازمانها، تشکلها و صاحب‌نظران ایرانی خارج از کشور به منظور بررسی" چگونگی گذر از جمهوری اسلامی " و " نوع نظام سیاسی آینده در چهارچوب ایران" برگزار می‌نماید.

نشست بروکسل در حالی برگزار می شود که از یک طرف انسداد سیاسی و تشدید سرکوب همراه با وضعیت ناگوار اجتماعی و اقتصادی شرایط زندگی را بر مردم ایران بمراتب دشوارتر از گذشته ساخته‌است؛ و از سویی دیگر، ماجراجویی‌های منطقه‌ای و بین‌المللی جمهوری اسلامی سایه‌ی سناریوهای غیر قابل پیشبینی و نگران کننده را بر کشورمان انداخته‌است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در این نشست راهکار/ های لازمه برای هریک از موضوعات در پانلهای جداگانه مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت. بدیهی است که شرط لازم برای شرکت در این جلسه "اعتقاد به گذر از جمهوری اسلامی" است و برای این نشست از احزاب، سازمانها، تشکلها و صاحبنظران ایرانی‌ خارج از کشور دعوت بعمل آمده است. تاریخ نشست روزهای ٧، ٨ و ٩ دسامبر خواهد بود.

حزب دمکرات کردستان - کمیته‌ی خارج از کشور
تلفن تماس: 0032485089317
kaweahengeri@gmail.com


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016