دوشنبه 6 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واکنش مجلس به انتقادات مسئول دفتر مصباح يزدی: اين اظهارات کذب و متوهمانه است

خبرگزاری آريا - روابط عمومی مجلس شورای اسلامی با اعلام اينکه اکثر مطالب آقای جلالی عضو ارشد جبهه پايداری کذب و توهم است تاکيد کرد:اظهارات اين عضو ارشد جبهه پايداری که در آن اتهامات و سخنان نادرستی را به مجلس شورای اسلامی و رياست مجلس نسبت داده غير واقعی و کذب است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری آريا ، در اطلاعيه روابط عمومی مجلس ضمن تکذيب اين اظهارات که در آن اتهامات غير واقعی در خصوص اقدام مجلس در بزرگداشت سی سال قانونگذاری و طرح سوال از رئيس جمهور و طرح اصلاح قانون انتخابات رياست جمهوری مطرح شده آمده است: "با کمال تاسف ياد آور می شود اکثر مطالب اين عضو ارشد جبهه پايداری کذب و توهم است و تعجب آن می باشد که اين همه مطالب و اظهارات غلط و غير واقعی چگونه با اين صراحت و اطمينان توسط يک فرد روحانی ايراد می گردد و سوال اينجاست که براستی و در واقع با استناد به کدام مدرک و دليل اينگونه اظهارات نادرست که موجب خدشه به ساحت مقدس مجلس شورای اسلامی است بيان می شود".
در ادامه اين تکذيبه آمده است: در شرايطی که با توجه به توصيه اکيد مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ احترام قوا و مسئولين ارشد آن و رعايت مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی و پرهيز از اختلاف افکنی که انصراف نمايندگان مجلس از ادامه بررسی طرح سوال از رئيس جمهوری نيز در راستای تبعيت از فرمايشات رهبر معظم انقلاب صورت پذيرفت، آيا شايسته است با اينگونه اظهارات نسنجيده و غير واقعی موجبات تشويش اذهان و افکار عمومی را فراهم سازيم و به ايجاد التهاب در جامعه اقدام کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016