سه شنبه 14 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واکنش پارلمان آلمان به وضعیت نسرین ستوده

سحام نیوز: وب سایت رسمی بوندستاگ(پارلمان آلمان) نبست به وضعیت نسرین ستوده واکنش نشان داد. این وبسایت در خبری با عنوان “نسرین ستوده سمبول ستم دیدگان” وضعیت وی را شرح داده و نسبت به سلامت جسمی او ابراز نگرانی کرده است.

به گزارش سحام نیوز، قرار است در روز چهارشنبه ۱۲ دسامبر مارتین شولتز، رییس پارلمان اروپا در استراسبورگ جایزه ساخاروف اتحادیه اروپا را به وی و جعفر پناهی اهدا کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


یکی از اعضای ایرانی الاصل پارلمان آلمان امید نوریپور(از حزب سبزها) از سپتامبر امسال در راستای برنامه‌ی حمایت از زندانیان سیاسی ایران که توسط سازمان حقوق بشری، جامعه بین‌المللی برای حقوق بشر راه اندازی شده، حمایت(پدر خواندگی) از نسرین ستوده را به عهده گرفته بود.

این وبسایت از قول وی نقل می‌کند که زمانی که او پدرخواندگی وی را پذیرفت محکومیت او هنوز ۱۱ سال بود. او معتقد است که فشار های بین المللی باعث این تخفیف مجازات شد و به همین خاطر ادامه فشارها را برای پیگیری وضعیت او تلاش برای آزاد کردنش لازم می داند.

او نسرین ستوده را”صدای زنان و کودکان” ایران می‌نامد و ضمن توضیح وضعیت حقوق کودکان و زنان در ایران به توصیف تلاش های وی برای دفاع از حقوق آنان می پردازد.

این وب سایت نسرین ستوده را ” از دید رژیم سرکوبگر ایران زندانی خطرناک” می داند .چرا که او”به عنوان یک وکیل سعی در تضعیف این رژیم دارد.دشمنی که اگر در خارج از کشور شناخته شده نبود،بدون شک تا امروز زنده نمانده بود.”

نوریپور در پایان می خواهد که در این راه تسلیم نشویم چرا که این کار “دفاع از زندگی زنی شجاع که جرمی به جز بیان حقیقت مرتکب نشده است”.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016