چهارشنبه 13 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کشتی توقيف شده در يمن متعلق به ايران نيست

مهر ـ يک ديپلمات آگاه در سفارت جمهوری اسلامی ايران در يمن ادعای يک مقام يمنی در خصوص توقيف يک فروند کشتی ايرانی در نزديکی بندر الصليف در ساحل دريای سرخ را تکذيب کرد.

يک ديپلمات آگاه در سفارت جمهوری اسلامی ايران در يمن در گفتگو با خبرنگار مهر، ادعای يک مقام مسئول يمن مبنی بر توقيف يک فروند کشتی ايرانی در نزديکی بندر الصليف در ساحل دريای سرخ را تکذيب کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين ديپلمات تأکيد کرد: اصل خبر توقيف يک فروند کشتی صحت دارد ، اما کشتی مذکور متعلق به جمهوری اسلامی ايران نيست و ادعای ارتباط اين کشتی با ايران بازی رسانه ای است.

بر اساس اين گزارش ، روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن اعلام کرده است که يک مقام مسؤول در دولت يمن گفته است نيروهای مرزبانی دريايی اين کشور يک فروند کشتی ايران را در نزديکی بندر الصليف در ساحل دريای سرخ توقيف کرده اند.

همچنين اين روزنامه تأکيد کرده ؛ مقامات يمنی مدعی شده اند اين کشتی حامل سلاح بوده است و ۱۶ شهروند سوريه و ۲ شهروند سومالی را در اين کشتی بازداشت کرده اند.

لازم به ذکر است که ارتش جمهوری اسلامی ايران نيز پيش از اين توقيف کشتی ايرانی را تکذيب کرده بود.

جانشين فرمانده نيروی دريايی ارتش ضمن تکذيب خبر گفته است که گمان می‌کنم بسياری از اين مسائل که مطرح می‌شود، بازی‌های سياسی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016