سه شنبه 17 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سعید مرتضوی بازداشت شد

سعید مرتضوی، که زمانی یکی از قدرتمندترین مردان جمهوری اسلامی بود بعد از ضبط و پخش مکالمه یکی از برادران لاریجانی بازداشت شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری های ایرانی سرپرست سازمان تامین اجتماعی و دادستان عمومی و انقلاب سابق تهران شامگاه دوشنبه بازداشت شد.

دادستانی تهران، هنوز درباره علت بازداشت مرتضوی اظهار نظری نداشته است.

اخبار تکمیلی به نقل از دیگر منابع خبری حاکی است، مرتضوی به هنگام خروج از محل کار خود بازداشت شده و معاون دادستان تهران در هنگام بازداشت نامبرده در محل حضور داشته‌است.

گفته می‌شود، مرتضوی پس از بازداشت به زندان اوین منتقل شده است.

mortazavi-fazel.jpg

سعید مرتضوی در پرونده کهریزک به همراه تعدادی از همکارانش از کار معلق شد و پرونده مفتوحی داشت که احتمال می‌رود علت بازداشت وی به همین دلیل باشد، هرچند همزمانی این بازداشت با افشاگری علیه روابط ناسالم اقتصادی برادران لاریجانی و شبهه سواستفاده آنان از قدرت علت این بازداشت را با ابهام رو برو کرده است.

پیش از این محسنی اژه‌ای در نشست خبری خود عنوان کرده بود که در اسفند ماه امسال دادگاه رسیدگی به پرونده کهریزک برگزار خواهد شد.

روز گذشته مرتضوی در گفت و گو با ایسنا، از تلاش فرد یا افرادی با هویت جعلی برای انجام معاملاتی ظاهرا غیر قانونی خبر داد که بنا به گفته مرتضوی، وی موضوع را به دولت گزارش کرده بود. محمود احمدی نژاد هم با پخش فیلمی که در آن مرتضوی ظاهرا با یکی از برادران لاریجانی مشغول صحبت بود اتهاماتی را متوجه لاریجانی ها کرده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016