شنبه 5 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محسن رضایی: در انتخابات سال آینده به صورت مستقل شرکت خواهم کرد

به گزارش خبرنگار مهر ، محسن رضایی جمعه شب در جلسه پرسش و پاسخ در دانشگاه سیستان و بلوچستان که به منظور گفتگو پیرامون چشم انداز ایران در سال 1404 برگزار شد گفت: در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده به طور مستقل شرکت خواهم کرد.

وی با بیان اینکه در طی روزهای آینده برنامه های خود را اعلام می کند افزود: با توجه به اینکه اولویت اصلی در کشور مسئله اقتصاد تورم و بیکاری جوانان است لذا برنامه های انتخاباتی خود را بر روی این محور ها متمرکز می کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رضایی ادامه داد: کشور درحال حاضر با تحریم ها ی اقتصادی شدیدی مواجه است که مدیریت کشور باید این تحریم ها را کنترل کند اما متاسفانه مدیریت اقتصادی کشور بسیار ضعیف است و نمی تواند با تحریم ها مقابله کند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بداخلاقی های سیاسی اخیر توسط برخی از مسئولان نیز گفت: امیدوارم مسئولان ذیربط با فصل الخطاب قرار دادن سخنان مقام معظم رهبری به بداخلاقی های سیاسی خاتمه دهند در غیر اینصورت مردم این مسئولان را کنار خواهند زد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016