سه شنبه 29 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سه شنبه خونين عراق با ۱۶ انفجار تروريستی

مهر ـ گروههای تروريستی امروز با منفجر کردن ۱۶ خودرو بمبگذاری شده و بمب در مناطق مختلف عراق از جمله بغداد دهها عراقی را به خاک و خون کشيدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه العربيه در خبری فوری از افزايش تعداد انفجارهای تروريستی امروز عراق به ۱۶ انفجار خبر داد. السومريه عراق هم گزارش داده بود هفت خودرو بمبگذاری شده صبح امروز سه شنبه در مناطق الشعله، الکاظميه(کاظمين)، المشتل، الراشديه، شهرک صدر و الحسينيه بغداد منفجر شد که دهها نفر از شهروندان عراقی را به خاک و خون کشيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين رسانه عراقی لحظاتی پيش در خبری فوری از وقوع انفجارهای تروريستی در هفت منطقه ديگر بغداد خبر داد که چندين کشته و زخمی به جا گذاشته است.

پيشتر شبکه العالم از کشته شدن دست کم ۲۲ نفر و زخمی شدن حدود ۹۰ نفر ديگر بر اثر وقوع هفت انفجار که بغداد و حومه آن را به لرزه درآورد، خبر داده بود.

اين انفجار از طريق خودروهای بمبگذاری شده و بمبهای دست ساز و نيز تيراندازی صورت گرفت که مناطق مختلف بغداد از جمله شهرک شيعه نشين صدر در شرق بغداد، منطقه الصناعيه در کاظمين و المشتل را هدف قرار داد.

همچنين بر اثر وقوع انفجار دو دستگاه خودرو بمبگذاری شده در شمال استان بابل عراق و منطقه الحصوه در جنوب بغداد، چهار نفر کشته و ۱۶ نفر ديگر زخمی شدند.

روز دوشنبه نيز بر اثر انفجار يک دستگاه خودرو بمبگذاری شده در شهر يلدروز در شمال شرقی بغداد، پنج نفر کشته و حدود ۱۹ نفر ديگر زخمی شدند. اين انفجارهای تروريستی در حالی رخ داده است که ده سال از جنگ آمريکا و متحدانش عليه عراق می گذرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016