دوشنبه 5 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

چين ۷۰ درصد پول نفت را به صورت کالا می‌دهد

در حالی که واردات بی رويه کالاهای چينی توليدات داخلی را با مشکلات جدی مواجه کرده است، چين ۷۰ درصد پول نفت را به صورت کالا می‌دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کلمه ـ پيش از اين برخی از مسئولان خبر از واردات زين اسب و غذای سگ و گربه و اختصاص ارز دولتی برای واردات دها قلم کالای غيرضرورداده بودند.

عضو هيات رئيسه مجلس با بيان اينکه همکاری ايران با روسيه و چين منافعی دوجانبه دارد، گفت: البته انتقاداتی به مدل ارتباطی روسيه و چين با ايران وارد است.

سيد شريف حسينی در گفت‌وگو با خانه ملت درباره ارتباطات سياسی ايران با دو کشور روسيه و چين گفت: روسيه و چين کمک‌های زيادی در برخی زمينه‌ها، بخصوص تحريم‌ها، به ايران کردند؛ اگرچه برخی زمان‌ها مانند پروژه نيروگاه بوشهر رفتار مطلوبی از سوی آنها ديده نشد.

نماينده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در مسائلی همچون تحريم‌ها که بر کشور اعمال ‌شد، چين نيز در پرداخت پول‌ها به صورت ۳۰ درصد نقد، ۷۰ درصد کالا، عمل کرد و به دنبال سياست‌های خود بود؛ ‌لذا در برخی زمان‌ها سياسی‌کاری می‌کنند و در پاره‌ای مواقع، صداقت‌ نشان می‌دهند.

عضو فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت مجلس با بيان اينکه ارتباطات ايران با روسيه و چين در کل به نفع طرفين بوده و هر دو از آن سود می‌برند، ادامه داد: گاه انتقاداتی به مدل ارتباطی روسيه و چين با ايران وارد است که البته چنين رفتارهايی در تمام ارتباطات کشورها با يکديگر وجود دارد و منحصر به اين دو کشور نيست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016