شنبه 17 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بی‌بی‌سی مستندی در مورد احمدی‌نژاد می‌سازد

خبرگزاری فارس مدعی شده که شبکه بی‌بی‌سی فارسی قصد دارد بعد از پایان ریاست‌جمهوری محمود احمدی‌نژاد، مستندی از عملکرد ۸ ساله وی را تهیه کند.

فارس بدون اشاره به منبع این خبر گزارش داده که این مستند به تهیه‌کنندگی بزرگمهر شرف‌الدین ساخته خواهد شد که هم‌اکنون رایزنی‌هایی را با عوامل داخلی برای تهیه این مصاحبه‌ها آغاز کرده و احتمالا این مصاحبه‌ها با موافقین و مخالفین محمود احمدی‌نژاد در شهر دبی ضبط خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فارس همچنین مدعی شده یکی از افرادی که در این مستند در موافقت با محمود احمدی‌نژاد حضور خواهد داشت فرهاد جعفری نویسنده رمان «کافه پیانو» است که از زمان انتخابات ۸۸ در زمره حامیان احمدی‌نژاد درآمد که این اتفاق باعث شگفتی اصلاح طلبان نیز شد.

بزرگمهر شرف‌الدین پیشتر مستندی با عنوان «خط و نشان‌ رهبر» را برای بی‌بی‌سی فارسی ساخته بود که با واکنش شدید مسولین و مقامات جمهوری اسلامی روبرو شد و منجر به شدت یافتن پارازیت اندازی رو این شبکه خبری شد.

در جستجوی سطحی سایت بی بی سی فارسی اشاره ای به ساخت این فیلم دیده نمی شود و مشخص نیست خبرگزاری فارس این اطلاعات را چگونه بدست آورده و آیا این خبر صحت دارد یا خیر.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016