چهارشنبه 21 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعلاميه حزب مشروطه ايران (ليبرال دمکرات) درباره زلزله در استان بوشهر

با کمال تاسف با خبر شديم که زلزله نسبتا شديدی در استان بوشهر باعث کشته شدن و بی خانمانی تعداد زيادی از هموطنان ما در آن استان شده است.

حزب مشروطه ايران (ليبرال دمکرات) ضمن عرض تسلييت به هموطنان عزيزی که در اين زلزله به سوگواری عزيزان خود نشسته‌اند و ضمن همدردی با ديگر آسيب ديدگانی که خانه و کاشانه خود را ازدست داده‌اند از همه ايرانيان می‌خواهد که به ياری آسيب‌ديدگان اين فاجعه در مناطق مصيبت‌زده شتافته از هيچ کمک و همياری با آنان دريغ نورزند. هنوز بی‌لياقتی و ناتوانی مسئولان رژيم اسلامی پس از زلزله آذربايجان از خاطره‌ها نرفته است و نبايد منتظر مسئولان بی‌لياقت نظام ولائی جمهوری‌اسلامی ماند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين شرايط سخت تحريم، تورم لجام گسيخته، نابودی ارزش پول ملی و بيکاری روزافزون ايرانيان، بازسازی و کمک رسانی به مناطق مصيبت زده کار آسانی نيست و از هر زمان ديگری سخت‌تر خواهد بود. اما اين شرايط سخت نبايد باعث فراموش شدن هموطنان زلزله زده ما در استان بوشهر شود.

همه ما می‌بايد هر چه در توان داريم را برای کمک به هموطنان مصيبت‌زده خود به کار گيريم. باشد که اين همدلی و همياری يکايک ايرانيان در سرتاسر ايران و جهان تسلی خاطر هموطنان عزادار و مرحمی بر زخم هموطنان زلزله ‌زده و عزيزمان در استان بوشهر باشد.

حزب مشروطه ايران (ليبرال دمکرات) بار ديگر اين مصيبت را به همه ايرانيان مخصوصا هموطنان دردمند خود در مناطق محروم استان بوشهر تسليت گفته برای آسيب ديدگان صبر و شکيبائی آرزو می‌کند.

پاينده ايران
زنده باد ملت ايران
حزب مشروطه ايران (ليبرال دمکرات)


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016