شنبه 24 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احضار فاطمه خردمند، روزنامه‌نگار، به پليس امنيت تهران

راديو زمانه ـ پليس امنيت تهران امروز فاطمه خردمند خبرنگار حوزه بهداشت و سلامت و فعال مدنی را احضار کرد.

بنا به خبر دريافتی فاطمه خردمند که در پرونده روزنامه قلم سبز در انتظار حکم شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب است زير فشارهای امنيتی شديد از سوی وزارت اطلاعات قرار دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بازجوهای وزارت اطلاعات در چند هفته اخير چندين بار با وی تماس گرفته و در مورد ارتباط با خانواده زندانيان سياسی او را مورد بازجويی قرار داده‌اند.

احضار فاطمه خردمند به پليس امنيت در حالی صورت گرفته است که خانواده وی در سفر به‌سر می‌برند و هيچ يک از اعضای خانواده برای نگه‌داری پسر خردسال وی در دسترس نيستند.

فاطمه خردمند، دانش‌آموخته روزنامه‌نگاری دانشگاه آزاد تهران است و در روزنامه همشهری، کتاب، خردنامه، مجله بهداشت و گزارش همکاری می‌کرده‌است. وی همچنين از فعالان ستاد ميرحسين موسوی در انتخابات رياست جمهوری ۱۳۸۸ بود.

خردمند پيش از اين در شب ۱۸ دی‌ماه ۱۳۹۰ از سوی وزارت اطلاعات در منزل خود بازداشت و به بند ۲۰۹ زندان اوين منتقل شد.

او ۲۵ روز را در بازداشت به‌سر برد و در ۱۲بهمن‌ماه با قرار وثيقه ۵۰ ميليون تومانی از زندان اوين آزاد شد.

همسر وی مسعود لواسانی نيز از روزنامه‌نگاران ايران است که چندی پيش از ايران خارج شده است. وی نيز در تاريخ چهارم خرداد ۸۸ به اتهام تبليغ عليه نظام بازداشت و پس از گذراندن دو سال حکم حبس در ۱۷ شهريورماه سال ۱۳۹۰ آزاد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016