پنجشنبه 29 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اخبار لحظه به لحظه "انتخاب" از ميتينگ جنجالی دولت

پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir) - آخرين اخبار رسيده به خبرنگار «انتخاب» در مورد ميتينگ انتخاباتی دولت (که تحت عنوان «تقدير از دست اندرکاران ستاد تسهيلات سفرهای نوروزی» امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می شود)، از ورود ۷۵ هزار نفر به استاديوم آزادی حکايت دارد.

به گزارش سرويس سياسی انتخاب ؛ عمده ی افراد حاضر، لباس هلال احمر بر تن دارند. همچنين مسئولين اين ميتينگ، برای تفکيک استان ها، کلاه های آفتابی متفاوتی طراحی کرده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خبرنگار «انتخاب» همچنين کسب اطلاع کرد که "رايتل" که اسپانسر اصلی اين ميتينگ است، به هر نفر يک عدد سيمکارت هديه داده است!

در حالی که دقايقی پيش تونل سفيد رنگ نصب شده بر روی چمن ورزشگاه آزادی فروريخته بود، تلاش های مسئولان برپايی اين مراسم به نتيجه نرسيد و تونل سفيد رنگ که برای حضور ميهمانان ويژه تعبيه شده بود جمع آوری شد.

در حال حاضر، مراسم رقص محلی در جريان است. نکته جالب اين است که تماشاگران درحال شعار دادن و تشويق تيم های پرسپوليس و استقلال هستند!

همچنين شنيده شده، مسئولين اين ميتينگ، به صورت رسمی از نمايندگان مجلس برای شرکت در اين مراسم دعوت به عمل آورده اند

برخی از دختران و پسران در سکوهای ورزشگاه به هنگام هنرنمايی گروه‌های رقص، در حال ابراز شادی هستند.

تماشاگران در ورزشگاه آزادی به دليل عدم توزيع مناسب غذا اين دو شعار را سر می دهند: "ناهار می خوايم يالا"، "توپ، تانک فشفشه، نهار ما چی می شه؟!"

درحاليکه، ماشين های حمل غذا و نوشيدنی در ميان مردم چرخ می خورد و حاضرين در ورزشگاه نيز دنبال آن می دوند.

دو هليکوپتر حامل محمود احمدی نژاد و همراهانش در حاشيه استاديوم يکصد هزار نفری آزادی به زمين نشستند.

دقايقی پيش رئيس جمهور بدون مشايی وارد ورزشگاه آزادی شد.


مراسم با قرائت قرآن آغاز شد و دو مجری برنامه سيد جواد هاشمی و خانم آزادی اجرای برنامه را آغاز کردند.

علی نيکزاد، مرتضی تمدن و محمدشريف ملک زاده از اولين مسئولانی هستند که در جايگاه ويژه مسئولان حاضر شدند. نجار وزير کشور و طريقت منفرد وزير بهداشت به جمع افراد حاضر در ورزشگاه پيوستند.


علی نيکزاد وزير راه و شهرسازی و از کانديداهای احتمالی انتخابات رياست جمهوری از سوی دولت محمود احمدی نژاد مورد توجه و تصوير اول نمايشگرهای ورزشگاه آزادی قرار گرفته است.

در جريان برگزاری مراسم دو سوارکار که لباس های محلی عشاير چهارمحال بختياری را بر تن داشتند دور زمين چمن استاديوم آزادی را با اسب های خود طی کردند و در حالی که يکی از آن ها پرچم جمهوری اسلامی ايران و ديگری تصوير مقام معظم رهبری را در دست داشت بعد از دو دور گشتن به دور زمين در جلوی جايگاه حاضر شدند و تصوير و پرچم را به احمدی نژاد نشان دادند. رئيس جمهور نيز ايستاد و با تکان دادن پرچم از آن ها تقدير و به تصوير مقام معظم رهبری ادای احترام کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016