جمعه 13 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه یازدهم روح الله زم به رهبر ایران: هیچ گزینه ای چون آیت الله بعدی، مناسب این منصب نیست

roohalaah.jpg
اين‌جانب اعلام می‌دارم بنده نيز چون آحاد ملت کسی را "اصلح و اعلم"‌ از "آقا" مجتبی خامنه‌ای برایِ ریاست جمهوریِ سالِ ۱۳۹۲ نمی شناسم و در صورتیکه ایشان در این انتخابات کاندیدا شوند بنده برای یکسره کردن تکلیف دشمنان قسم‌خورده نظام ولايی حضرتتان، در این انتخابات مشارکت خواهم داشت!

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


جناب آقاي خامنه ای
رهبر جمهوری اسلامی ایران


با سلام

اینک که قلم به مکاتبه‌ ديگري با آن مقامِ عالي‌جاه می‌چرخانم مملكتِ امام زمان در شرایط حساسی قرار دارد و همانطور که آن حضرت مستحضر است تحریم‌ها، اوضاع اقتصادی - سیاسی و اجتماعی شکننده‌ای را بر ملت تحمیل کرده است. همان آحادي كه انتظار داريد به‌ وقتش حمايتتان كنند. همان ملتِ سابقه‌دار در مجاهدت و مبارزه با استبداد....

راستی که العیاذُبالله اگر سایهء آن وليِ‌ِ مطلقه فقيه بر زمینِ تفتیده این مملکت نبود، بالمرّه، این بلاد در هاضمهء دُوَلِ متخاصم و جهانخوار تحلیل رفته، نوامیسِ ملّت، به زندانِ اَسافِلِ اعضاء کافرانِ اجنبی گرفتار می‌آمدند و شكرِ حق كه امروز نواميسِ ملت را از دولتیِ سرتان، سپاه اسلام پاسداری مي‌كند!

قصد ندارم مجال سخن را به‌ مانند مکاتبات پیشین طولانی كرده، ره‌ به گزاف ببرم كه اين شيوهِ اهل سياست است و اين كمترين به ‌مانند حضرت‌عالي نه اهل سياستم و نه گزافه‌گو و چون تمام ملت ايران از محضرتان گزيده‌گويی آموخته‌ام.

باري با یک مقدمه كوتاه به پیش‌نهادی سازنده و کارگشا خواهم رسيد اگر قلم و زبانِ الكنم در محضرتان مجال عرض دهد.

اين‌قلم به‌عنوان نوزاده‌ای كه شش ماهگي اش را در كورانِ انقلاب 57 گذاشته و فرزندِ كسي بوده كه از همان روزهای انقلاب به مدتِ بیست و اندی سال، یکی از مهمترین مناصبِ فرهنگی جمهوری اسلامی را به‌عهده داشته، به واسطه فعالیتهایِ تحقیقاتی گوناگونِ خود، اندك اطلاعاتي از تاریخچه وقوع انقلاب اسلامی از خرداد 42 تا انقلاب ایران و پس از آن دارد و شاهد بسیاری از تصمیم گیریهایِ حکومتی پس از انقلاب بوده و ماجراهایی را نیز از پشت پرده‌ها می‌داند. آه كه چون پرده برافتد نه آن مقام اسلام‌پناه باقي بماند و نه اين واقف پشت پرده.همچنین بارها در دیدارهایِ خصوصی، نیمه خصوصی و عمومی با جنابعالی حاضر بوده‌است و حضرتتان نيز این کوچک‌زاد را مقبولِ درگاهِ دانسته، به انگبینِ مطایبه سیراب فرموده اند دست بر قضا.این نکته را عرض کردم که دبيرانِ حضرتتان را از بصيرتِ پيشين اين حقير مطلع سازم.

باري

قصد داشتم در بادی امر از محضرتان درخواست كنم تا به سياقِ گذشته پدرِ ملت باشيد و مامِ ميهن را با شرحِ صدر به بصيرت رسانيد و يك امام‌زاده و سيدِ دانا چون سيد حسن را بر صدر نشانيد و ارج نهيد كه ديدم كاری‌ست ناصواب و مي‌بايست فردِ مورد اشاره نه چون پدر بزرگش انقلابي و تند كه چون پدرش سياست‌مدار و با بصيرت باشد. ميزان هم كه حالِ افراد باشد، حالِ سيدِ ما گويا انقلابی‌ست و چون مير و شيخِ محصور، مراعاتِ حال آن مقام عالي‌جاه و اسلام‌پناه نخواهد كرد. حاليا با بازانديشي در وضعِ ملت و دولت ديدنی‌ست كه هيچ گزينه‌اي چون "آقایِ آتی" و پدرِ آينده ملت ايران يعنی امام و آيت الله بعدی جنابِ آقامجتبی خامنه‌ای دامت بركاته(!) مناسبِ اين منصب نيست. از اين حيث به نمايندگی از همه آقا زاده‌ها دعوت می كنم از حضرتعالی كه آن آقایِ آتی را بر صدر نشانده , ملتی را از نگرانی برهانيد.

برای اين مدعای خود دلايلی دارد اين قلم كه از محضرتان می گذرد:

سوابقِ تاریخی نشان می دهد از زمانیکه شما با حمایتهایِ آقای هاشمی رفسنجانی بر مصادرِ امور انقلاب قرار گرفتید، با افرادِ زیادی اختلافِ نظر سلیقه‌ای، اداری یا نظری داشته‌اید که از جمله آنها می‌توان به آقایان ابوالحسن بنی صدر اولین رییس جمهور اسلامی ایران، مرحوم بازرگان، مرحوم آیت الله منتظری، نخست وزیر دورانِ جنگ میرحسین موسوی، آیت الله عبدالکریم موسوی اردبیلی، شیخ مهدی کروبی و ... اشاره کرد. همچنین تاریخِ جمهوری اسلامی نشان می دهد که تمامیِ "روسای جمهوری" پس از انقلاب اسلامی ناخودآگاه، مشکلات عدیده‌ای داشته‌اند. مگر دو كس: يكی شهيد و ديگری شاهد:اول شهيد محمد علی رجایی و دوم امام ثانی امت.

می شود نتیجه گرفت که رییس جمهورِ خوب یا باید شهید راه انقلاب گشته تا از او به نیکی یاد شود یا اینکه زنده بماند و به‌سان حضرتتان به مقام امامت امت و رهبری مسلمينِ جهان نائل گردد به اميد آنكه اهلِ سنت نيز ردای تشيعِ صفوی برتن كرده بر امامت‌تان ثنا گويند!

با توجه به انتخابات‌هایِ گذشته ریاست جمهوری در تاریخ جمهوری اسلامی ایران خصوصا پس از رسیدنِ جنابعالی به جايگاهِ امامت و منصب رهبری و نارضایتی‌های تاریخیِ شما از سه رییس جمهور در زمانِ رهبری‌تان می شود نتیجه گرفت که احتمالا در آینده نیز شما از هیچ رییس جمهوری راضی نخواهید بود مگر اینکه شهید گشته یا چون حضرتتان رختِ زفافِ مامِ ميهن برتن كرده، امامِ زمان خويش شود! و چه كسی لايق‌تر از نايب برحق‌تان امام‌الآتی سيد مجتبی خامنه‌ای.

امتِ هميشه در صحنه برای آقا مجتبی شهادت را متصور نیستند پس ردایِ رهبری بايد بر تنِ ايشان كرد برایِ ورود به جایگاهِ رهبری، ایشان باید مانند شما هشت سال رییس جمهور باشد تا با حمایتِ "هاشمیِ رفسنجانیِ زمانهِ خود"، به جایگاهِ رهبری هدایت شود و ایشان نیز به مانندِ شما رییس جمهورِ خوبی بشود.

و نیک می دانیم که هیچ دولتی در ایرانِ امروز پا نخواهد گرفت مگر اینکه رضایتِ حضرتتان را (كه به گفته آن بصيرِ به غيب مصباحِ يزدي؛ رضايتِ آقا امام زمان(عج) شمرده مي‌شود) کسب نماید و هیچ رییس جمهوری به مقامِ اجرایی کشور دست نخواهد یافت، مگر اینکه عنایتِ خاص! امامِ خامنه شاملش شود و اوراق رأیِ ملت , زينت بخشِ اين عنايت شوند تا قشونِ پا در رکاب و ملازمانِ درگاه اسلام‌پناهتان چون مصباح یزدی، احمد خاتمی، احمد جنتی، کاظم صدیقی، مهدی طائب، احمد علم الهدی و... همّ و غم خويش را مصروف " تئوریزه کردن " این مدلِ حکومتی كنند.

بگذريم از فتنه كه روزی رنگِ ردایِ پيامبر(ص) مي‌گيرد و روزی چون امروز جريانی نوپديد قصد انحرافِ انقلاب و جمهوری اسلامی به راهی خلافِ جهتِ مدنظرِ امام ثانی دارد و يارانِ ديروزِ همين جريان , امروز بصيرتی شگرف يافته , چنگ و دندان به چنگيزِ زمان و محمودِ دوران نشان می‌دهند كه چون بلايي , خواستِ حضرتتان را در آغوشِ مادر حضرتِ چاوز جا گذاشت!

كاش اين يارانِ ديروز منحرفِ امروز ياد انگشت‌هايی مي‌افتادند كه چگونه برای دفاع از نصبِ آن نورِديده ديروز و خارِچشمِ امروز در چشمان ملت فرو کرده اند...

نادیده گرفتنِ اشارتِ حضرتعالی جای خود كه اين بی بصيرت به وقت لازم ديد و به وقت نالازم نه! چه اینکه او با اشارتی از جانب شما در مهندسیِ آراء سپاه و بسیج سر برآورد و بی توجه به اشارتِ امامش با "تيپا" نیز حاضر نیست این منصب را به ديگری واگذارد!

باری زبان دركام می گيرم و بی‌پرده معروض مي‌دارم كه به ‌نظر می‌رسد با توجه به شرایطِ خطير امروز، نیاز است فردی پا به عرصه انتصابات بگذارد که آگاه، با بصیرت، شجاع، مدیر و مدبر و مهمتر از همه اینکه " اعلم افراد " باشد و بعنوانِ دومین مقامِ رسمی کشور مطابقِ قانون اساسی، توانایی راهبردِ استراتژی‌هایِ کلان و اجرای دکترین‌هایِ حضرت‌تان و همچنین اجرای برنامه‌هایِ مدون توسعه کشور تا افق 1400 را برعهده داشته باشد. پای مهندسي هم كه درميان نباشد , اين فرد چون حضرتعالي بايد با شرح صدری به‌ارث برده از حضرتتان , يك‌شبه رهِ صدساله بپيمايد و عظيم گردد و عظما!

قصد نگارش اين وجيزه در بادی امر, ضمن به‌عرض رساندن عجزِ ملت , تقاضای عاجزانه اين قلم از حضرتتان برای اجازت به "آيت‌الله الآتی سيد مجتبی خامنه ای" جهتِ دخول علنی به عرصه سیاست ایران است تا ملت از كياستِ آن مقام‌عالي‌قدر بي‌نصيب نمانند و اين چهره را در مورخِ 17 اردیبهشت ماه سال جاری درمقام نامزدِ سياست ببينيم.

این اقدام جنابعالی در وهله نخست , ضمن تأمينِ نظر حضرتتان (كه نظر ولیعصر(عج) است) آحاد ملت را از شرِ "دشمن" و شبيخون‌اش نجات خواهد داد. در نهایت نيز برکاتِ بسیار مفیدی در فضای سیاسی فعلی حاکم بر کشور خواهد داشت که موارد چندی از آنها را فهرست وار و یا با شرح مختصری در ذیل بیان می کنم.

نامزدیِ هیچ فردی جز جانشینِ "جانشینِ حضرت ولی عصر (عج) " خشنودی حضرت‌شان را تامين نخواهد كرد.

شما تنها رییس جمهورِ زنده در تاریخ جمهوری اسلامی ایران هستید که از او به نیکی یاد می‌شود و برکاتِ دوران ریاست جمهوری اش از تریبون‌هایِ مختلف به بیانی زیبا و شیوا تبلیغ می شود. نايب برحق‌تان , در وهله نخست به واسطه پدری "فرزانه" چون شما و رهبری دلسوز برای مردم، این سرمایه بزرگ را غنيمتي براي رساندنِ مُلك به آن سال‌های طلايی خواهد شمرد.چه تبليغ بليغی‌ست دستآوردهای دورانِ رياست شما درهشت‌سال دفاع مقدس كه گويی به‌غلط دست‌آوردِ ميرحسين موسوي قلمداد می‌شود.

اين اَب و اِبن، تنها كساني هستند که از تمام سیاستهایِ کلی، جزیی و برنامه‌هایِ توسعه نظام در سطوح خرد و کلان اطلاع دارند و هیچ کس جز آن عالی‌جاهِ اسلام‌پناه و نايبِ برحق‌اش از زوایایِ گوناگون به این برنامه‌ها اشراف ندارند.

شرح صدر و علم غيب تان معلومِ همگان است و ملازمانِ درگاه‌تان نظيرِ محمدمحمدی گلپایگانی، غلامعلی حدادعادل و محمدتقی مصباح یزدی و ... بارها تاکید کرده اند که شما فردی اعلم در علوم مختلف از جمله : ادبیات و شعر، تاریخِ اقوام جهان، جغرافیایِ سیاسی منطقه و جهان، جامعه شناسی، روانشناسی , کارشناسی مسائلِ سیاست خارجی، مجتهد در امور مذهبی - اخلاقی و... هستید. پس به‌ قول علمايی چون حضرتتان:" الاِبنُ سِرَ اٌبیه "

حضرتعالي تنها مقامی هستید که سیاست‌هایِ کلی و جزئی نظامِ مقدستان در زمینه روابطِ خارجی را رهبري می‌فرماييد و روسایِ جمهوریِ گذشته و حال، بدونِ اجازت‌تان در سیاستِ خارجی، اندک قدمی نمی توانستند بردارند. خصوصا در ایجادِ رابطه با آن "شيطانِ بزرگ" این سیاست بطورِ علنی مشهود است. قطعا در صورتِ ریاست جمهوریِ آيت‌ُ اللهِ ‌الآتی سيد مجتبی، هیچ نگرانی از خودسریِ رییس جمهور به برقراریِ روابط با "هر کشوری" نخواهیم داشت و به مانندِ روند کنونی، نوع و سطح روابط با کشورهایِ مختلف جهان در بيتِ شریف رقم خواهد خورد.

حضرتعالي تنها امامی هستید که "انرژیِ هسته ای" را حقِ مسلم ما فرمودید و این كيكِ زرد را بر سفره‌مان آوردید.روسای جمهوریِ پیشین به تدبير و كياستِ حضرتتان در زمینه انرژی هسته‌ای "مو به مو" عمل کردند و راهبردهایِ شما را در این بخش دنبال کردند. جان‌ بركفانتان خود بارها گفته‌اند که "کوچکترین اقدامِ ما بدون اطلاعِ مقام معظم رهبری نبوده است". در بیان این استراتژیِ موفق , همین بس که اکنون گروهِ 1+5 التماس می کنند تا با مقاماتِ ایرانی گفتگو نمایند.دريغا كه جان‌ بركفانتان غضب کرده و اجازه نمی دهند روابطِ اقتصادی - سیاسی با آنها مجددا برقرار شود. قطعا این راهبردِ کلان و موفق , با انتخابِ نايبِ برحق‌تان به مقامِ ریاست جمهوری پیگیری می شود و با الطافِ امامی چون حضرتتان , در سالهایِ آتی ما با هیچکدام از کشورهایِ جهان ارتباط نخواهیم داشت و مشتهایِ محکممان را به دهان تمام کشورهایِ جهان خواهیم زد.
شما تنها مقامی هستید که در زمان ریاست جمهوریتان، گله می کردید که چرا وزرایِ کابینه به شما گزارش کار نمی دهند، اما در زمان امامت تان تمامی وزرا به کابینِ حضرتتان متمایل گشته‌اند. حال كه همه در كابينِ حضرتتان هستند , بهتر كه كابينه نيز در تملكِ نايب‌تان باشد.

نقل است در اوایل ریاست جمهوریِ اين ياغیِ امروز و باغیِ ديروز , محمودِ دوران، شخصا به دست بوسی شرفیاب شده و امورِ کلان کشور را با نايبِ برحق‌تان در میان ‌می گذاشته تا مطالب به سمع و نظر جنابعالی برسانند. طبعا پس از انتخابِ آيتِ‌اللهِ‌الآتی آقا سيدّمجتبي به مقامِ ریاست كابينه این روابط شكلی منسجم می‌یابد و وزرا باز هم می‌توانند به خدمت شرفیاب و گزارشِ امور کشور را ارائه دهند.قطعا در اینصورت رییس جمهورِ انحرافی‌ای وجود نخواهد داشت که نعوذبالله از ارتباطِ مخفیانه وزیر اطلاعاتش با جنابعالی ناراحت شده و یازده روز دشمن‌شادتان كند. چرا که اگر آقا مجتبی قهر کند یا باید بيتِ شما را انتخاب كند یا منزلِ آن حدادِ عادل را؛ كه در هر دو صورت , قهرِ او یازده روز طول نخواهد کشيد.

عالی ‌جناب تنها مقامی هستند که رییس جمهور , پس از انتخابش توسط شورای نگهبان رهبری، باید نظرِ امامِ ثانی امت را برای انتصابِ وزراء و معرفیِ آنان به مجلس تامین كند. بگذريم از اينكه دستکم نيمی از کابینهِ رییس جمهور, توسط آن حضرت و نزدیکانِ بیتِ‌شان منصوب می شوند. با انتصاب نايبِ برحق‌تان به ریاست جمهوری , این دغدغه نیز از بین خواهد رفت و وزراء در بیتِ شریف، انتخاب و تعیین میشوند.

آقای دکتر حدادعادل عبارتی از شما نقل کرده است که شما اطلاقِ عبارتِ آقازاده را برای آقای مجتبی خامنه‌ای رد کرده و فرموده اید: " ایشان برای خود آقایی ست". اکنون زمانِ آن است که این " آقایی" نمودِ بیرونی پیدا کند و ملت ایران و جمیعِ مسلمینِ جهان از برکاتِ حضورِ پر برکتِ ایشان، حظِ وافر ببرند.

حضرتعالی تنها فقيه برجسته‌ای هستید که با حکمِ حکومتی خودتان می توانید "حرام را حلال" و "حلال را حرام" اعلام فرموده، بن‌بستهایِ اجرایی و قانونی را با "طرفهٌ العینی" راه‌ بگشایید. قطعا هماهنگی میان "رأسُ‌ ابيه" و "رأسُ‌ فقيه" کار را به جایی نخواهد رساند که نیاز به استفاده از حکم حکومتی باشد. بن بستها نیز بروزِ بیرونی نخواهند یافت.

هدايت و كنترل هشت "سازمانِ اطلاعاتیِ موازی"را كه حضرتتان برعهده‌ دارند مي‌تواند هديتي نازنين براي امام‌ُالآتي سيدمجتبي خامنه‌ای باشد. ظاهرا این سازمان‌ها كه با صرف بودجه‌هایی هنگفت بر عواملِ سازمان‌های دیگر، کنترل اطلاعاتی و عملیاتی دارند با ریاست و كياست آقا مجتبی می‌تواند در یکدیگر ادغام و از اتلافِ وقت جلوگیری و هزینه‌های ارسالی به لبنان و سوريه را تأمين كند. رفاقت آن دانش‌آموخته محضرتان با جان ‌بركفانی چون حسینِ طائب موجب ادغام " وزارت اطلاعات و اطلاعات ناجا " در سازمان اطلاعاتِ سپاه پاسداران خواهد شد تا همه جان ‌بركفان‌تان تحت‌الامر باشند و كهريزكی ديگر فاش نگردد.

با حضور ايشان در این عرصه، اصولگرایان به اتحادِ بی‌مثالی خواهند رسید و جبهه اصولگرایی برای نخستین بار موفق خواهد شد مدلی "اسلامی – ایرانی" از این الگو به جهانیان ارائه دهد.همچنین نهضت‌هایِ "بیداری اسلامی منطقه " و مناديان "بهار عربی" نیز می‌توانند از این الگویِ جذاب و موفق در جهت ثباتِ سیاسی خود و گسترشِ تشیع در جهان استفاده نمایند.

بیم آن می رود در صورت عدم حضورِ آقا مجتبی در این عرصه، جبهه اصولگرایی با 50 کاندیدا در انتخابات این دوره ریاست جمهوری حاضر شوند. حُسنِ این حضور آن است که آقایان حدادعادل، پورمحمدی، قالیباف،ولایتی، متکی، محسن رضایی وباقی کاندیداهای خواب زده سریعا به نزد آقا مجتبی آمده و سعی می‌کنند گوی سبقت از همديگر بربايند در كناره گرفتن از انتصابات به نفع ایشان

با توجه به زمان اندکِ باقیمانده تا انتخابات ریاست جمهوری , لازمست فردی خود را کاندیدای ریاست جمهوری نماید که نگرانیِ نظامیان، شبه ‌نظامیان، روحانیون درگاه ملكوتی، شورای نگهبان ملکوتی ، هیات‌های اجرایی وزارت کشور، صدا و سیما، نهادهای امنیتی و مهمتر از همه "حوزه علمیه قم" و آیت‌الله مصباح یزدی (كه گويي ايشان نيز از بركات عظما‌يتان مستفیض شده خود عظما شده‌اند!) را برطرف نماید. همچنین این فرد باید بقدری شناخته شده باشد که هزینه‌هایِ سرسام آورِ تبلیغاتی "روسای جمهورِ فاسدِ دوره‌های قبل " را نداشته باشد. چه کسی بهتر از "نايبُ‌الامام خامنه‌ای" , نظامیون و شورای نگهبان و ... نيز مصالحِ امتِ اسلام را تأمين خواهد كرد؟؟

با حضور آقای مجتبی خامنه ای در این انتصابات، تکلیفِ جریان انحرافی به طور کل مشخص خواهد شد و آنها قطعا در جبهه مقابل، برای منازعات انتصاباتی حضور نخواهند یافت. همچنین صدا و سیما میتواند ساعتها مناظره در فوایدِ دوران ریاست جمهوری عالی جنابتان برگزار کند و آن دورانِ طلایی را تداعی و حلاوتِ آن‌را به مردم بچشاند! حجت الاسلام خاموشی هم که رفیقِ گرمابه و گلستان آقا مجتبی ست در سازمانِ تبلیغات اسلامی. ديگر دغدغه "اعزام مبلغ" برای تبلیغاتِ انتصاباتی را نخواهد داشت و می توانند در"شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی" بارها و بارها اقدام به برنامه ریزی تظاهرات و راهپیمایی‌هایی موسوم به 9 دی كنند حتي در 28 مرداد! بالاخره توانِ نظام را در به خدمت گرفتنِ اتوبوسهایِ شركت واحد جهت "تجمعات خودجوشِ مردمی" نباید نادیده گرفت.

با حضور آقا مجتبی خامنه ای فرزندانِ ناخلف انقلاب نظیرِ آقایان:هاشمی رفسنجانی، سیدمحمدخاتمی و... در هاضمه انتصابات گوارده شده , ریسکِ حضور در جبهه رویارویی انتخاباتی با ایشان را نخواهند پذیرفت و تکلیف آن جبهه نیز کاملا یکسره خواهد شد.همانطور که می‌دانید آقا مجتبی خامنه‌ای و مهدی هاشمی رفسنجانی از دیرباز در جماران با یکدیگر گفت وگوی لفظی پیدا کردند و آقا مجتبایِ شما، بسیاری از القابِ خوش را به محاسنِ كم‌پشت آقا مهدی هاشمی رفسنجانی حوالت داد. پس از آن هم چند باری مهدی هاشمی با هماهنگی جناب میثم (حاج حسین طائب) بازداشت شده و اين حكايت كماكان ادامه دارد . با ریاست جمهوری آقا مجتبی , راسا مشت محکمی بردهان خانواده هاشمی رفسنجانی حواله خواهد شد و همین روند پر قدرت‌تر از پيش ادامه خواهد يافت. چراكه نقل است: "دیگر به هاشمی رفسنجانی اعتمادی نیست".

به پيروی از "علامه دوران مصباح یزدی" كه مکررا اعلام می‌دارند که "ولی فقیه جانشین خداست" - "انتخاب رییس جمهور توسط مردم بدون تنفیذ رهبری اندکی ارزش قانونی و شرعی ندارد و رییس جمهور بدون تنفیذ حکم ریاست جمهوری توسط رهبر طاغوت زمان است " - "اطاعت از رییس جمهور اطاعت از خداست" و ... اين كمترين پیشنهاد می‌كند برایِ رفعِ نگرانیِ این " پیرِ دلسوخته انقلاب و نظام" و "مرادِ دلِ رزمندگانِ اسلام درهشت سال دفاعِ مقدس" که در آستانه هر انتخاباتی چنین دردمندانه، ارجح بودنِ اصولِ مسلمِ فقهِ شیعه بر مکاتبِ سیاسیِ مادی و پست ِجهانِ فعلی را يادآوری مي‌كنند و همچنین جهتِ رفعِ نگرانیِ مفرطِ خداوند، پیغمبرِ بزرگوارِ اسلام و خاندانش، آرامشِ روحیِ بنیانگذارِ جمهوریِ اسلامیِ ایران، شادیِ جمیع ارواحِ طیبهِ شهدایِ اسلام از بدر و احد تا کنون و ... آقا مجتبی خامنه‌ای در انتخابات ریاست جمهوری سال 1392 کاندیدا شوند و همه جهان را از نگرانی برهانند .

با توجه به ریاست جمهوری آقایِ احمدی نژاد و انجامِ تصمیماتِ غیرکارشناسیِ متعدد توسط وی و جریانِ انحرافی در به تباهی کشاندنِ سرنوشتِ نظام، هر فرد "مردمي‌نژاد"ی احساس می‌کند که می‌تواند از فرمانداریِ اردبیل رختِ ریاست جمهوری برتن كرده و اداره امورِ کشور را در دست گیرد، ریاست جمهوریِ آقای مجتبی خامنه ای، اعتبار لازم را به این جایگاه بازگردانده و سد محکمی در برابرِ افرادِ منحرف و "یاوه گو" و حلقه نوراني‌شان خواهد بود که "هر شب یکی از اولیایِ الهی را در خواب می‌بینند"، در حالیکه آن معصومین به آنها " تکلیف " می‌کنند که کاندیدایِ انتخاباتِ ریاست جمهوری شوند!

آقا مجتبی این توانایی را دارند که پس از رییس جمهور شدن، "بحثِ دل آزارِ برنده و بازنده" را از اعتبار انداخته، دولت "وحدت ملی" تشکیل داده و از تمامیِ ظرفیتهایِ بیت رهبری و توانِ مدیریتیِ کشور، برای پیشرفت و آبادانی نظام استفاده نمایند. اطمینان داشته باشید که در این انتخابات، آقا مجتبی رییس جمهور است و قرار نیست هیچ " لشگرکشیِ خیابانی" توسط " کاندیدای بازنده " یا "جریان انحرافی " پس از انتصابات صورت پذیرد و آراءِ ماخوذهِ آقا مجتبی، حاصلِ یک " تقلب بزرگ " خوانده نخواهد شد!

با ریاست جمهوری ایشان، این اطمینان حاصل خواهد شد که آقایان میرحسین موسوی - مهدی کروبی و زندانیان سیاسی - عقیدتی کشور خصوصا زندانیِ خاصِ بیت رهبری (آقاسیدمصطفی تاج زاده) در زندانها باقی خواهند ماند و کسی توانایی آزادی آنها را نخواهد داشت. خانواده‌های زندانیانِ سیاسی هم می توانند عزیزان خود را فقط "در خواب" ببینند.

کاندید شدنِ آقا مجتبی برایِ ریاست جمهوری، هیچ منعِ قانونی‌ای هم ندارد. شما چنانكه بايد با آیت‌الله خمینی تفاوت داريد. چون شیوه رهبری شما با شیوه رهبری ایشان تفاوت دارد. تصور من این بود حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی بتواند نظام را از ورطه هلاک نجات دهد. اما دريغ و درد كه ایشان نه "محبوبِ دل و درگاهِ ولیِ امر مسلمینِ جهان" است و نه رامِ بیت و درگاه‌تان. پس فردی عالم‌تر و محبوب‌تر از آقای مجتبی خامنه ای برای این دعوت و قبول این مسئولیت الهی نیافتم.

نیک می دانم شما با توجه به کهولتِ سن و کم حوصلگی، سالهاست در پی اجرایی کردنِ مدلِ حکومتیِ آیت الله خمینی و روابطِ خاصِ ایشان با مرحوم حاج سید احمد خمینی بوده‌اید. اساسا یکی از دلایل مهم روی کار آمدن رییس جمهوری جوان و گمنام چون احمدی‌نژاد که سابقه سیاسی مورد توجهی نیز نداشت، اجرایی کردن این مدلِ حکومتی بود. می‌خواستید رییس جمهور با آقا مجتبی ارتباط داشته باشد و ایشان، نقش مرحوم حاج سید احمد خمینی را در بیت رهبری عهده دار شود. حتی در اوایلِ ریاست جمهوری احمدی نژاد نیز برای مدتی، این مدلِ حکومتی اجرا شد.اما احمدی نژاد دوست داشت که بزرگ شود و با رهبری ملاقات کند.نه با آقا زادهِ ایشان!

با توجه به کهولتِ سنِ جنابعالی و هجومِ امراضِ خفیهِ شيطانی بر پیکرِ نحیف و "عليل" شما، بیمِ آن می‌رود که جامعه مسلمین دچارِ سوگِ عظیمی شود و امتِ اسلام " بی پدر" بمانند. مسئولیتِ سازمانهایی را مطابقِ قانون اساسی جمهوری اسلامی می‌شود به رییس جمهور واگذار کرد. چه بهتر كه این مهم در دورانِ ریاست جمهوری آقایِ مجتبی خامنه ای اتفاق بیفتد. یکی از مهمترینِ این مسئولیتها، سپردنِ اختیارِ نیروی انتظامی به وزارتِ کشور و رییس جمهور است. امری که با توجه به انحراف، فساد و وابستگی روسایِ جمهور قبلی به بیگانگان و سرویس‌هایِ اطلاعاتی غربی مانند " بنیاد جورج سوروس" تا بحال محقق نشده است. این گشایشِ قدرت دو حسن اساسی دارد؛ اول: می‌تواند مانعِ قبضهِ قدرتِ مطلقه در دستِ رهبری جمهوری اسلامی شود. با این اقدام "یاوه گوییِ دشمنانِ دائمی و همیشگی ملت ایران" متوقف خواهد شد. درثاني: نايب برحق‌تان محک خورده، آمادهِ پذیرشِ مسئولیتِ رهبری جمهوری اسلامی می‌شود.

با ذكر دلايل 24گانه معروض به محضر آن مقام عالي‌جاه اسلام‌پناه بدینوسیله اين‌جانب اعلام می‌دارم بنده نيز چون آحاد ملت کسی را "اصلح و اعلم"‌ از "آقا" مجتبی خامنه‌ای برایِ ریاست جمهوریِ سالِ 1392 نمی شناسم و در صورتیکه ایشان در این انتخابات کاندیدا شوند بنده برای یکسره کردن تکلیف دشمنان قسم‌خورده نظام ولايی حضرتتان , در این انتخابات مشارکت خواهم داشت!

با احترام - روح الله زم
تاریخ- هفتم اردیبهشت 1392


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016