شنبه 14 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کاندیدای نهائی ائتلاف پنجگانه تا پایان هفته معرفی می‌شود

حجت الاسلام محمد حسین موسی‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به این سوال که با توجه به مطرح شدن ائتلافی میان تمام کاندیداهای اصولگرا برای رسیدن به کاندیدای واحد آیا ائتلاف پنجگانه طبق سازوکار انتخاباتی خود پیش خواهد رفت، گفت: بحث ائتلاف 10 نفره بعد از اعلام نتیجه نهائی ائتلاف های موجود است به این معنا که خروجی ائتلاف ها با دیگر کاندیداهای مستقل یک ائتلاف تشکیل خواهند داد و یک نفر از میان آنان انتخاب می شود بنابراین ائتلاف حداکثری اصولگرایان همچنان در مسیر خود حرکت خواهد کرد.

دبیر ائتلاف پنجگانه تاکید کرد: ائتلاف های تشکیل شده مانند ائتلاف حداکثری و ائتلاف پیشرفت بر اساس سازوکاری که در درون ائتلاف تصویب شده به راه خود ادامه می دهند و در نهایت به یک نظر واحد خواهند رسید.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی همچنین خبر از مشخص شدن کاندیدای نهائی ائتلاف پنجگانه تا پایان هفته جاری داد و گفت: تا پایان هفته جاری نظر ائتلاف حداکثری اصولگرایان در مورد کاندیدای منتخب اعلام و نامزد نهائی قاعدتا در تنها روز باقیمانده ثبت نام برای حضور در رقابت های ریاست جمهوری ثبت نام خواهد کرد.

ائتلاف حداکثری اصولگرایان (پنجگانه) متشکل از سه گزینه جبهه پیروان خط امام و رهبری محمدرضا باهنر، منوچهرمتکی و یحی آل اسحاق به همراه دو عضو جامعه روحانیت مبارز محمد حسن ابوترابی و مصطفی پورمحمدی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016