دوشنبه 16 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واکنش‌ سخنگوی‌ وزارت امورخارجه به محکوميت دو تبعه ايرانی در دادگاه های کنيا

ايسنا ـ سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص محکوميت دو شهروند جمهوری اسلامی ايران در دادگاه کنيا به حبس ابد اظهار داشت: اين دو تبعه جمهوری اسلامی ايران با ويزای معتبر و جهت گردشگری در سال گذشته وارد کشور کنيا شدند و بر اساس يک سناريو و توطئه از پيش طراحی شده و به اتهام واهی در تاريخ ۱۹ ژوئن ۲۰۱۲ دستگير شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، مهمانپرست افزود: اين واقعه ناگوار پس از سفر موفق رحيمی - معاون اول رييس جمهوری اسلامی ايران - در خرداد ۱۳۹۱ به کنيا رخ داد و متاسفانه چنين اقداماتی پس از سفرهای موفقيت آميز مقامات کشورمان به کشورهای دوست توسط بدخواهان و قدرت های استکباری مسبوق به سابقه است.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به روابط بسيار خوب فيمابين دو کشور، ضمن ابراز تاسف و ناخرسندی، اين رای ناعادلانه دادگاه را غير قابل قبول دانسته و خواستار تجديد نظر جدی در آن شد.

مهمانپرست تصريح کرد: روابط دو کشور جمهوری اسلامی ايران و جمهوری کنيا چه در دولت قبل و چه در دولت جديد کنيا رو به رشد بوده است و انتظار می رود با تدبير و درايت دولت جديد کنيا به رياست جناب آقای " اهورو کنياتا " موضوع به نحو مطلوبی مورد بازبينی و بررسی مجدد و مستقل قرار گرفته و ضمن رفع اتهام از دو تبعه ايرانی از آنان اعاده حيثيت شود.

وی افزود: اين موضوع از طريق کانال های ديپلماتيک کشورمان در حال پيگيری است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016