یکشنبه 9 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

توصیه سیدمصطفی تاجزاده به روحانی

به گزارش سایت کلمه، سیدمصطفی تاجزاده در واکنش به سخنان اخیر الهام در مورد رجعت احمدی نژاد گفته است: صحبت های اخیر الهام بیان گر این است که احمدی نژاد و تیمش در حال تبدیل شدن به یک فرقه اند که طبیعتاً مانند فرق دیگر عاقبت خوشی در انتظارشان نخواهد بود. احمدی نژاد اگر می خواهد بماند به جای تشکیل فرقه حزب تأسیس کند و با هوادارانش فعالیت های تعریف شده و تشکیلاتی داشته باشند که این هم به سود خودش است و هم به سود کشور.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



سخنان الهام واکنش های زیادی در میان اصولگرایان به همراه داشت و عده ای خواستار محاکمه و بازداشت سخنگوی دولت شدند، اما تاج زاده به اصولگرایان متذکر شده است که زیاد شلوغش نکنند چرا که این حرف الهام بدتر از حرفی که رحیمی زد نیست که «اگر قرار بود پیامبری بعد از خاتم مبعوث شود احمدی نژاد بود» آن زمان عده ای برایش کف زدند و بقیه هم سکوت کردند چون تضاد اصلی شان با اصلاح طلبان بود و امروز تازه دارند می فهمند که این حرف ها چقدر مایه وهن دین و ملت و کشور است.»

سیدمصطفی تاجزاده در دیدار با همسرش خطاب به آقای روحانی افزوده است: شما برای اجرای بدون تنازل قانون اساسی و خاصه برای حفظ حقوق اساسی ملت و حقوق شهروندی باید به ۴ وزارت خانه کشور، اطلاعات، ارشاد و علوم توجه ویژه داشته باشید. اگر این چهار وزارت خانه وزیر قابل قبول و با کفایت داشته باشد هم حقوق ملت حفظ می شود و هم شعارهای شما محقق می شود.

وی همچنین با تشکر از ایرانیان مقیم کانادا گفته است: شما نشان دادید که وقتی دولت را از خودتان بدانید حتی در شرایطی که سفارت تعطیل است، می توانید قوی تر از یک سفارت خانه در عرصه دیپلماتیک تأثیر گذار باشید. تک تک شما از نظر من یک شهروند-دیپلمات هستید همان طور که در داخل کشور با تعداد بسیار فراوان شهروند-خبرنگار مواجه هستیم که هر یک نقش خود را برای اطلاع رسانی درست به خوبی ایفا می کنند. من به سهم خود از یکایک شما کمال تشکر را دارم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016