جمعه 28 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واکنش خانواده کشته شدگان کهریزک به حکم مرتضوی

به گزارش خبرنگار مهر عبد الحسین روح الامینی پدر محسن روح الامینی در حاشیه چهارمین سالگرد کشته شدگان کهریزک که امروز عصر در مسجد ولی عصر تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در مورد روند پیگیری پرونده کهریزک و استثنا قائل نشدن نظام در برابر اشخاص گفت: ما از ابتدا گفتیم افرادی که مسئولیتی را بر عهده می گیرند مسئولیت کارهایشان را بپذیرند.

وی ادامه داد: ما از روز اول یک حرفی را زدیم و روی آن ایستادیم. افراد باید در برابر مسئولیت خود پاسخ گو باشند مسئولیت کارهایی که در حوزه مدیریتشان رخ می دهد را به عهده بگیرند. در دستگاه قضا و انتظامی اگر تخلفی، خطایی و یا خدای نکرده جنایتی رخ دهد مسئولان باید مکلف به پاسخ گویی باشند بعد عذرخواهی کنند و بعد از آن کناره گیری.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


روح الامینی درباره روند برگزاری دادگاه های بازداشتگاه کهریزک نیز گفت: ما مسیری را طی کردیم که در این مسیر دو دادگاه نظامی و یک دادگاه درباره قضات شکل گرفت و خوشحالیم کسانی که در موقعیت های بالای نظامی بودند وادار شدند به قانون تمکین کنند و در مقابل قانون محاکمه و مواخذه شدند.

در ادامه این مراسم پدر محمد کامرانی یکی دیگر از کشته شدگان بازداشگاه کهریزک در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر این که نظر شما در مورد حکم مرتضوی چیست گفت: پرونده کهریزک مختومه نشده و قطعا به حکم آقای مرتضوی اعتراض خواهیم کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016