شنبه 2 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تکذیب خبر «تحت فشار قرار دادن کارکنان وزارت علوم برای امضای طومار حمایت از توفیقی»

اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: خبر تحت فشار قرار دادن کارکنان وزارت علوم برای حمایت از سرپرست این وزارتخانه کذب محض است.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: "پیرو درج خبری تحت عنوان «تحت فشار قرار دادن کارکنان وزارت علوم برای امضای طومار حمایت از توفیقی» در برخی از رسانه‌ها به اطلاع می‌رساند استقبال کارکنان وزارت علوم‌، تحقیقات و فناوری در زمان اولین روز ورود سرپرست این وزارتخانه کاملا خود جوش بوده و براساس سوابق همکاری و شناخت قبلی از جناب آقای دکتر توفیقی صورت گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


طرح خبر جمع آوری طومار و تحت فشار قرار دادن کارکنان این وزارتخانه برای حمایت از وی کذب محض است."

همچنین از سوی دیگر تعدادی از پرسنل و کارکنان وزارت علوم نیز در تماسی با ایسنا اظهار داشتند: دکتر توفیقی نیازی به جمع‌آوری امضا ندارند و این موضوع از مراسم معارفه وی مشخص بود. زیرا جمع کثیری از کارمندان وزارت علوم با حضور خود در مراسم معارفه دکتر توفیقی از بازگشت مجددوی به وزارت علوم استقبال کردند که این یک حضور خودجوش در این مراسم بود و نه کسی تهدید شده بود و نه اجبار.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016