شنبه 2 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

داوود اوغلو: تماسم با "ظریف" درباره سوریه بود

زیر امور خارجه ترکیه با اشاره به تماس تلفنی خود با همتای ایرانی اش گفت: در این تماس تلفنی از ایران خواستم که با توجه به نقش پر رنگ ایران در مساله سوریه برای ورود هیاتی از شورای امنیت به سوریه برای بررسی احتمال استفاده از تسلیحات شیمیایی با دولت این کشور گفت‌و‌گو کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری ان تی‌ وی ترکیه احمد داوود اوغلو وزیر امور خارجه این کشور با اشاره به بحران سوریه گفت: دولت سوریه مدعی است که درباره استفاده سلاح شیمیایی هیچ اقدامی انجام نداده است. اگر چنین ادعایی درست باشد باید به هیات اعزامی از سوی شورای امنیت اجازه دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: بر همین اساس با دوست و همتای ایرانی خود تماس گرفته و از ایران خواستم که تلاش کند دولت سوریه برای جلوگیری از ورود به این هیات اقدامی انجام ندهد.

وی ادامه داد: این مساله تنها مربوط به سوریه نیست بلکه آینده مردم خاورمیانه، ثبات، آزادی و استقرار آنها را نیز مورد تهدید قرار می‌دهد. ما در کنار مردم منطقه خواستار اجرای ارزش‌هایی هستیم که در طول سالیان گذشته از آنها دفاع کرده‌ایم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016