یکشنبه 17 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

زنگنه: ورود دوباره سرمایه گذاران خارجی به نفت

وزیر نفت با بیان اینکه تغییری در قرارداد‌های نفتی به وجود نمی‌آید، ضمن اعلام ورود دوباره سرمایه گذاران خارجی به صنعت نفت کشور، بار دیگر عبور از تحریم‌ها را اصلیترین برنامه وزارت نفت عنوان کرد.

بیژن زنگنه، در گفت‌و‌گو با ایلنا، به ظرفیت‌های وزارت نفت برای عبور از تحریم‌ها اشاره کرد و گفت: بر اساس کارهای کار‌شناسی و برنامه ریزی‌های صورت گرفته از تمام ظرفیت‌های وزارت نفت برای رفع تحریم بهره گرفته خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزیر نفت در ادامه با اشاره به برنامه‌های وزارت خانه متبوعش برای رفع تحریم‌ها افزود: برنامه‌های متعددی داریم، اما بهتر است پس از اجرا اطلاع رسانی شود.

زنگنه در خصوص ساماندهی قراردادهای نفتی افزود: تغییر چندانی در قرار دادهای نفتی نخواهیم داشت تنها تلاش می‌شود اعتماد به سرمایه گذاری خارجی در حوزه نفت برگردد.

وی با تکذیب برخی خبر‌ها مبنی بر اینکه اعتقادی به حضور بخش خصوصی در حوزه نفتی ندارد، تصریح کرد: از تمام ظرفیت‌های موجود برای رفع تحریم‌ها بهره خواهیم گرفت و البته رایزنی‌های وزارت خارجه در این مهم بسیار تاثیر گذار است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016