پنجشنبه 28 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازگشت بهاره هدايت به زندان اوين

کلمه ـ به رغم اينکه اين روزها تعدادی از زندانيان سياسی حوادث ۸۸ آزاد شده اند اما بهاره هدايت با اتمام دوران مرخصی اش به اوين بازگشت.

به گزارش کلمه، بهاره هدايت پيش از ظهر امروز به دليل عدم تمديد مرخصی اش با بدرقه همسرش امين احمديان به زندان اوين بازگشت. وی هفته گذشته برای يک مرحضی کوتاه آمده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی از جمله زندانيان سياسی دستگير شده پس از انتخابات رياست جمهوری در سال ۱۳۸۸ است که به زندان طولانی‌ مدت محکوم شد. دادگاه تجديدنظر حکم قطعی وی را نه سال و نيم حبس اعلام کرد که سنگين‌ترين حکم قضايی است که از ابتدای تاسيس انجمن‌های اسلامی دانشگاه‌ها برای يکی از اعضای اين تشکل‌ها صادر شده است.

اما محکوميت او به همين مقدار هم محدود نشد و شش ماه حبس ديگر برای بهاره هدايت در حالی که در حال گذراندن دوران محکوميت خود در زندان بود، صادر شد و بدين ترتيب حکم حبس بهاره هدايت در مجموع ده سال شد.

بهاره هدايت متولد سال ۱۳۶۰ فعال دانشجويی دانشگاه علوم اقتصادی تهران و جنبش زنان، عضو شورای مرکزی و سخنگوی دفتر تحکيم وحدت است. وی همچنين از فعالان کمپين يک ميليون امضا برای تغيير قوانين زن‌ستيز است و تاکنون چندين‌بار بازداشت شده است. بهاره در ۲۲ خرداد سال ۱۳۸۵، ۱۸ تير ماه ۱۳۸۶، ۲۳ تير ماه ۱۳۸۷ و ۱ فروردين ماه ۱۳۸۸ به خاطر فعاليت‌هايش بازداشت و مدتی را در زندان سپری کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016