جمعه 12 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی مقدم: اتفاق خاصی در فرودگاه مهرآباد رخ نداده است!

فرمانده نیروی انتظامی در ارتباط با رویکرد دولت یازدهم در بحث عفاف و حجاب گفت: مواضع دولت در موضوع عفاف و حجاب تاکنون خوب بوده است.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، اسماعیل احمدی‌مقدم ظهر امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: مواضع دولت تاکنون در بحث عفاف و حجاب خوب بوده است و هفته گذشته شورای اجتماعی این کشور با حضور وزیر کشور تشکیل شد.

فرمانده نیروی انتظامی در ارتباط با عملکرد این شورا گفت: شورای اجتماعی، شناسایی مسئله، هماهنگی بین دستگاه‌ها، بررسی کم‌کاری‌ها و خلأها و مشکلات در زمینه هماهنگی‌ها را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: تلاش عزیزان این است کم‌کاری افرادی که باعث فشار به نیروی انتظامی شده است را بیابند تا آنها وظایفشان را بر عهده بگیرند و این موضوعی است که ما خودمان هم از آن استقبال می‌کنیم.

احمدی‌مقدم تأکید کرد: این بدیهی است که ما هم بر اساس قانون و وظایف قانونی خودمان مشغول انجام وظیفه هستیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اتفاق خاصی در فرودگاه مهرآباد رخ نداده است/ حرمتی شکسته نشده است

فرمانده نیروی انتظامی در ارتباط با اتفاقاتی که در حاشیه بازگشت رئیس جمهور به کشور در فرودگاه مهرآباد صورت گرفته عنوان کرد: در فرودگاه مهر‌آباد هنگام بازگشت رئیس جمهور به کشور اتفاق خاصی رخ نداده است، بالاخره یک گروه موافق و گروهی نیز مخالف هستند و خود رئیس جمهور نیز روز گذشته به این مهم اشاره کرده است.

احمدی‌مقدم با تأکید بر اینکه، در فرودگاه مهرآباد هیچ دعوا و درگیری رخ نداده است و حرمتی هم شکسته نشده است تصریح کرد: در ارتباط با این موضوع هیچ شاکی وجود ندارد و پرونده‌ای هم در نیروی انتظامی در راستای تحت تعقیب قرار دادن وجود ندارد.

وی ادامه داد: اما این مفهوم نیست که هر گروهی می‌تواند بدون مجوز قانونی در خیابان حضور یابد.

فرمانده نیروی انتظامی حضور مردم در فرودگاه مهر‌آباد را یک استقبال مردمی دانست تأکید کرد: این تجمع یک استقبال مردمی بود و یک میتینگ سیاسی هم نبود که مجوز بخواهد.

احمدی‌مقدم خاطرنشان کرد: موافقان و مخالفان هیچ کدام رسماً مجوز نگرفته‌اند و اطلاعی هم نداده بودند با هم در فرودگاه حضور یافته و به هم نیز احترام گذاشتند.

فرمانده نیروی انتظامی در پایان با اشاره به اینکه در کشور ما تنوع افکار و آرا وجود دارد عنوان کرد: ما نباید در این ارتباط سخت بگیریم مردم با آراء و نظرات مختلف آمدند، مسئولان نیز تحمل کردند و رئیس جمهور نیز روز گذشته اعتراضی در این مورد نداشتند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016