یکشنبه 28 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهلت سه ماهه مجلس به دولت برای شناسایی دهک‌های ثروتمند

رئیس کمیته اقتصادی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از تعیین مهلت زمانی سه ماهه برای شناسایی دهک‌های ثروتمند خبر داد.

جعفر قادری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به جلسه صبح امروز کمیته اقتصادی کمیسیون برنامه و بودجه اظهار کرد: این کمیته پیش از این حذف یارانه 3 دهک بالای جامعه را مصوب کرده بود و در جلسه امروز نیز زمانی را برای حذف 3 دهک تعیین کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: دغدغه‌ها و نگرانی‌های که قبلا درباره‌ حذف یارانه‌ی دهک‌های بالا وجود داشت این بود که امکان شناسایی دهک‌ها در مدت کوتاه میسر نیست لذا ما فرصت دادیم که دولت حداکثر 3 ماه بعد از تصویب قانون نسبت به شناسایی دهک‌های ثروتمند اقدام کند.

به گفته‌ی قادری، این موضوع احتمالا در جلسه بعد از ظهر امروز (یک شنبه) کمیسیون برنامه و بودجه مطرح خواهد شد و در صورت تصویب در اصلاحیه بودجه 92 گنجانده می‌شود.

به گزارش ایسنا، مهلت سه ماهه مجلس به دولت برای شناسایی دهک‌های ثروتمند برای اجرا نیازمند تصویب در کمیسیون برنامه و بودجه و همچنین صحن علنی مجلس است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016