جمعه 10 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اخضرابراهیمی:مذاکرات ژنو۲ فقط میان دولت و مخالفان سوری برگزار می‌شود

«اخضر ابراهیمی» فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه گفت که مذاکرات در کنفرانس ژنو۲ فقط میان دولت و مخالفان سوری و با حضور سازمان ملل برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، ابراهیمی در پایان دیدارش از سوریه در کنفرانسی مطبوعاتی در دمشق گفت که کنفرانس بین المللی ژنو۲ طی هفته‌های آینده برگزار می‌شود.

وی از همه طرف‌های سوری خواست برای پایان دادن به بحران در این کشور همکاری کنند.

ابراهیمی در این کنفرانس مطبوعاتی تاکید کرد که سازمان ملل تلاش می‌کند شرایط مناسب برای برگزاری کنفرانس ژنو۲ را به منظور عملی کردن بیانیه کنفرانس ژنو۱ فراهم کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه تصریح کرد که تفاوت کنفرانس ژنو۱ با کنفرانس ژنو۲ در این است که در کنفرانس ژنو۲ هیئت‌هایی از دولت و مخالفان سوریه حضور دارند.

وی در ادامه گفت که مذاکرات در کنفرانس ژنو۲ فقط میان دولت و مخالفان سوری و با حضور سازمان ملل برگزار می‌شود.

ابراهیمی در مورد هیئت مخالفان سوری شرکت کننده در ژنو۲ نیز گفت که سازمان ملل از حضور مخالفان در یک هیئت واحد استقبال می‌کند اما این مساله هنوز نهایی نشده است و طیف‌های مختلف مخالفان در این زمینه بحث و گفت‌و‌گو می‌کنند.

فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه همچنین گفت که سازمان ملل مایل به حضور ایران در ژنو۲ است اما فهرست دعوت شدگان هنوز آماده نشده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016