یکشنبه 12 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خودداری زندانیان سیاسی عقیدتی رجایی شهر از پذیرش دیگ غذا در اولین روز اعتراض

زندانیان سیاسی عقیدتی محبوس در زندان رجایی شهر از روز گذشته از پذیرش دیگ غذای زندان خودداری کرده اند.

به گزارش خبرنگار کلمه، زندانیان سیاسی عقیدتی زندان رجایی شهر روز گذشته در اولین روز از اعتراض نمادین خود به نصب تعداد زیادی دستگاه پارازیت انداز که به شدت برای سلامتی آنان مضر و خطرناک است، از پذیرش غذای زندان خودداری کرده و تنها به دریافت نان اکتفا کرده اند.

کلمه هفته ی گذشته خبر داده بود که از روز دوشنبه ریاست زندان رجایی شهر اقدام به نصب دستگاه هایی کرده که باعث سردرد شدید و حالت تهوع زندانیان شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ین حرکت اعتراضی زندانیان رجایی شهر در حالی صورت می گیرد که چندی پیش این زندانیان طی نامه ای به حسن روحانی، رییس جمهور نسبت به این خطرات هشدار داده و درخواست کرده بودند تا رییس دولت تدبیر و امید از تشدید فشارها و وقوع کشتار سفید و تکنولوژیک زندانیان سیاسی عقیدتی جلوگیری کند و جهت رسیدگی به مشکلات حاد این بند، هیاتی صالح و مورد اعتماد اعزام کند.

همچنین روز گذشته تعداد زیادی از خانواده های زندانیان رجایی شهر با حضور در دادستانی تهران و دیدار معاون دادستان خواستار جمع شدن این دستگاه ها از بند شده و تاکید کردند که امواج این دستگاه ها باعث بیماریهای زیادی مانند سرطان و سردرد های شدید می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016