شنبه 18 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معاون اول رئيس قوه‌ قضائيه: پرونده ترور دادستان زابل نکات ابهام‌آميزی دارد

خبرگزاری تسنيم: معاون اول رئيس قوه‌قضائيه گفت: نکات ابهام‌آميزی در موضوع ترور دادستان زابل وجود دارد و دوستان در بخش امنيتی در حال بررسی هستند.
به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنيم، حجت‌الاسلام سيدابراهيم رئيسی معاون اول رئيس قوه‌قضائيه امروز در حاشيه مراسم ختم مرحوم حاج حبيب‌الله عسگراولادی، در جمع خبرنگاران درباره آخرين وضعيت پرونده ترور دادستان زابل گفت: پيگيری‌ها در حال انجام است و من در اين باره در مصاحبه اخير مطالبم را عرض کرده‌ام.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در پاسخ به اين سوال که گروه جيش‌العدل ترور دادستان زابل را قبول کرده است و قوه قضائيه و دستگاه‌های امنيتی در قبال اقدام اين گروه چه واکنشی را انجام خواهند داد؟ اظهار داشت: اين اقدام در حال بررسی است. نکات ابهام‌آميزی وجود دارد و دوستان در بخش امنيتی بررسی می‌کنند.
معاون اول رئيس قوه قضائيه به ابعاد ويژگی مرحوم عسگراولادی اشاره کرد و وی را آمر به معروف و ناهی از منکر معرفی کرد و با بيان اينکه اين مرحوم قبل از پيروزی انقلاب مقابل حکومت ستم‌شاهی ايستاد، گفت: وی بعد از پيروزی انقلاب آمر به معروف بود. آمر به معروف از اين جهت که در حمايت، مقاومت، ايستادگی و برقراری نظام جمهوری اسلامی خود را به خوبی نشان داد. وی حامی ولايت‌فقيه بود.
رئيسی تاکيد کرد: ما در ايام عاشورای حسينی قرار داريم و اگر بخواهيم در اين ايام يک الگوی مناسب برای امر به معروف و نهی از منکر معرفی کنيم، آن الگو حبيب‌الله عسگراولادی است. وی چهره‌ای با بصيرت، درد آشنا، ولايت‌مدار و متعهد بود.
وی عسگراولادی را شخصيتی دگرخواه معرفی کرد و با بيان اين مطلب که وی توجه ويژه‌ای به فقرا و ايتام داشت، اظهار داشت: دغدغه عسگراولادی توجه به زندگی فقرا بود. خداوند انشاءالله روح ايشان را شاد کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016