یکشنبه 26 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

همکاری اسرائیل و عربستان برای اقدام نظامی علیه ایران

روزنامه ساندی تایمز به نقل از یکی از مقامات بلند پایه اسرائیلی گزارش می دهد که اسرائیل و عربستان در حال همکاری برای اقدام نظامی علیه تاسیسات نظامی ایران هستند.

به گزارش خبرنامه گویا٬‌ این روزنامه انگلیسی با انتشار این خبر گفته طبق توافق دو طرف٬‌اسرائیل می تواند از حریم هوایی عربستان برای پرواز هواپیماهای بدون سرنشین٬ هلیکوپترهای امدادی و هواپیماهای حامل سوخت استفاده کند. قرار است این حملات در صورتی که توافق ایران با قدرت های جهانی در ژنو نتواند جلوی برنامه هسته ای این کشور را بگیرد رخ دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


روزنامه ساندی تایمز به نقل از این مقام دیپلماتیک می گوید: " به محض اینکه توافق در ژنو صورت بگیرد٬‌گزینه نظامی روی میز قرار خواهد گرفت. سعودی ها بسیار خشمگین هستند و حاضرند تمام کمک های لازم به اسرائیل را برای حمله به ایران انجام دهند."

در همین حال بنیامین نتانیاهو در حال مذاکره برای متقاعد کردن آمریکایی ها و فرانسوی ها پیش از مذاکرات ژنو است. او در گفتگویی با شبکه سی ان ان آمریکا که قرار است تا ساعاتی دیگر پخش شود گفته برنامه هسته ای ایران خطری مستقیم برای موجودیت اسرائیل است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016