جمعه 15 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کابینه تحصیل کرده روحانی

کابینه حسن روحانی به تازگی از جنبه ای دیگر مورد توجه رسانه های غربی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنامه گویا نشریه آتلانتیک در مطلبی که در خروجی وبسایت خود قرار داده است مدعی شده کابینه حسن روحانی نسبت به کابینه باراک اوباما تعداد بیشتری عضو با درجه دکترا از دانشگاه های آمریکا دارد. این تعداد حتی بیشتر از مجموع تعدا دارندگان مدرک دکترا از دانشگاه های آمریکا در کابینه دولت های فرانسه٬‌ آلمان٬‌ ایتالیا٬‌ ژاپن٬ روسیه و اسپانیا است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمد نهاوندیان رئیس دفتر روحانی است. او سال ها در ایالات متحده زندگی کرده و دکترا خود را در رشته اقتصاد از دانشگاه جورج واشنگتن گرفته است. جواد ظریف وزیر امورخارجه ایران که در دانشگاه سان فرانسیسکو تحصیل کرده و پس از آن درجه دکترای خود را از دانشگاه از دانشگاه دنور گرفته است. او همچنین ۵ سال -زمانیکه نماینده ایران در سازمان ملل بود- در نیویورک زندگی می کرد. علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با درجه دکترا از دانشگاه ام آی تی در رشته مهندسی هسته ای فارغ التحصیل شده است. محمود واعظی وزیر ارتباطات ایران در دانشگاه های ایالتی ساکرامنتو و سن خوزه در رشته مهندسی برق تحصیل کرده و دانشجوی دکترای دانشگاه ایالتی لویزیانا بوده ( او در نهایت مدرک خود را از دانشگاه ورشو گرفت). سایر اعضای کابینه٬ فارغ التحصیلان دانشگاه های اروپایی و ایرانی هستند. عباس احمد آخوندی وزیر راه و ترابری درجه دکترای خود را از دانشگاه لندن گرفته و خود حسن روحانی فارغ التحصیل دانسگاه کلدونیان دانشگاه گلاسکو است.

دولت جدید ایران احتمالا تکنوکراتیک ترین دولت در جهان است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016