سه شنبه 19 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازگشت پنج زندانی سياسی اروميه از سلول انفرادی

خبرگزاری هرانا – پنج زندانی سياسی زندان اروميه که از روز سه‌شنبه به سلول انفرادی اداره اطلاعات منتقل شده بودند به بند خود بازگشتند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، احمدی تمويی، يوسف کاکه ممی، علی احمد سليمان، مصطفی علی احمد و جهانگير بادوزاده به خاطر حمايت از اعتصاب نمادينی که روز چهارشنبه ۱۳ آذر ماه برگزار شد به انفرادی منتقل شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



روز چهارشنبه ۱۳ آذر ماه دست کم ۲۳ زندانی سياسی و عقيدتی در زندانهای رجايی شهر و قزل حصار کرج و اروميه در اقدامی سمبليک در اعتراض به موج اعدام‌ها که همزمان با روی کار آمدن دولت جديد در ايران آغاز شده است؛ دست به اعتصاب غذا زدند.

روز قبل از شروع اعتصاب غذای نمادين ماموران اداره اطلاعات اروميه پنج زندانی فوق را که قصد شرکت در اين اعتصاب را داشتند از بندهای خود خارج کرده و به محل نامعلومی منتقل کردند.

اين زندانيان پيش از انتقال به سلول انفرادی در اعتراض به اعمال فشار و محدوديت های وزارت اطلاعات اعلام اعتصاب غذای نامحدود کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016