جمعه 29 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
13 مهر» کوچک زاده و سالک خاتمی را مسئول ترور دانستند
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کوچک‌زاده: حزب‌الله هیات اروپایی را دستگیر و اخراج کند

مهدی کوچک‌زاده٬ نماینده محافظه‌کار مجلس از نیروی‌های حزب‌الله خواست هیات هشت نفره اروپایی را دستگیر و از ایران اخراج کنند.

آقای کوچک‌زاده روز پنجشنبه (۲۸ آذر) این خواست را در گفتگو با خبرگزاری «نسیم» و در صورتی که کسی مسئولیت سفر این هیات اروپایی را بر عهده نگیرد٬ مطرح کرده است.

یک هیات اروپایی از هفته گذشته به دعوت گروه دوستی پارلمانی ایران و اروپا به تهران سفر کرده و دیدار‌های و گفتگو‌های متعددی با مقام‌های جمهوری اسلامی داشته است.

این هیات در سفارت یونان در تهران نیز با نسرین ستوده و جعغر پناهی دیدار کرده که این موضوع با خشم محافظه‌کاران تندرو مواجه شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزارت امور خارجه و مجلس مسئولیت این دیدار را بر عهده نگرفته و انجام آن را «مخفیانه» دانسته‌اند.

کوچک‌زاده نیز گفته وزارت امور خارجه مسئول برنامه‌های سفر‌های هیات‌های پارلمانی است و مسئولان این وزارت‌خانه باید «پاسخگوی این اقدام زشت و شنیع» خود باشند.

این نماینده مجلس همچنین اضافه کرده «ظریف و رئیس جمهور باید پاسخگوی رفتار زشت هیات پارلمانی اروپا در دیدار با پناهی و ستوده در سفارت خانه یونان باشند.»

وی گفته که مجلس پس از پابان تعطیلات این موضوع را پیگیری خواهد کرد و «اگر وزرات خارجه متولی دیدار هیات پارلمانی اروپا با عناصر فتنه است، ننگ بر این وزارت خارجه باد.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016