جمعه 6 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

"مردم از ولی‌فقیه عقب بیفتند، هلاک می‌شوند"

n00092774-b.jpg
دیگربان - احمد خاتمی٬ امام جمعه موقت تهران می‌گوید علی خامنه‌ای بوی «امام زمان» می‌دهد و اگر مردم ایران از ولی فقیه عقب بیفتند «هلاک» خواهند شد.

به گزارش رسا٬ آقای خاتمی این اظهارات را روز پنجشنبه (پنجم دی) در جمع گروهی از زائران آرامگاه امام هشتم شیعیان در مشهد بیان کرده است.

وی گفته که «ولایت فقیه بوی امام زمان را می‌دهد و ما ولایت فقیه را نه تنها یک رهبر سیاسی بلکه جانشین امام زمان می‌دانیم.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود افزوده است: «محور اعتدال فقط ولایت فقیه است٬ از این رو انسان معتدل کسی است که همراه ولایت فقیه باشد.»

به گفته وی «مردم کشور باید همواره چشمشان به دنبال رهبر معظم انقلاب و ولی فقیه باشد، از ایشان تبعیت کنند، همواره همراه و در کنار ایشان باشند.»

امام جمعه موفت تهران همچنین به مردم ایران توصیه کرده «مراقب باشند تا جلو‌تر از ولی فقیه حرکت نکنند زیرا باعث گمراهی می‌شود و از ایشان هم عقب نیفتند زیرا هلاک خواهند شد.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016