پنجشنبه 26 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

چند دستورالعمل ساده برای کشتن نويسندگان و هنرمندان، طنزی از اسد مذنبی

اکنون که کشتن نويسندگان و هنرمندان در فضای مجازی دومرتبه باب شده خيلی ها که نه سر پيازند و نه ته پياز از خود می پرسند که آيا به همين راحتی می توان نويسندگان و هنرمندان را کشت؟ دليلش هم روشن است چون متاسفانه پس از پروژه های پر سروصدای حذف اهل قلم، فضای سنگينی بر جامعه حاکم شده که گويا کشتن نويسندگان و هنرمندان احتياج به برنامه ريزی دقيق دارد و تنها دولت ها و محفل های خودسر و دوره ديده با برنامه ريزی های دقيق قادر به انجام اينکار خواهند بود و يا مثلا حتما بايد نويسندگان را سوار اتوبوس کرد و فرستاد ته دره. در صورتی که ما با اين دستورالعمل آسان به شما نشان خواهيم داد که کشتن نويسندگان و هنرمندان آنگونه که برخی ها می پندازند به هيچ وجه من الوجوه کار بغرنج و پيچيده ای نيست و هر فرد مبتدی نيز می تواند مثل آب خوردن نويسندگان و هنرمندان را بکشد و اب از آب تکان نخورد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


۱- مهمترين ابزار برای کشتن نويسندگان و هنرمندان داشتن يک لپ تاب قبراق و سرحال است، اينترنت پرسرعت يا کم سرعت الزامی نيست، می توان از اينترنت همسايه نيز استفاده کرد.

۲- عضويت داشتن در يکی از شبکه های اجتماعی ترجيحا فيس بوک

۳- تهيه چند پيمانه سم دِ دِ ت يا سم های مخصوص خودکشی دسته جمعی، باضافه يک عدد ماسک مقوايی

۴- چند گالن لجن اسيدی بودار

۵- ابتدا لب تاپ خود را روشن کرده و پس از اطمينان از روشن بودن، آنرا به اينترنت وصل کنيد. سپس آهسته و بدون روشن کردن لامپ و در تاريکی وارد شبکه اجتماعی مورد نياز شده و عکس نويسنده يا هنرمند مورد نظر را با شرح مختصری از کيفرخواست صادره از سوی خودتان يا دادستان های حرفه ای که کيفرخواست های رايگان عليه نويسندگان و هنرمندان صادر می کنند را به اشتراک بگذاريد. برای حصول نتايج بهترمی توانيد کيفرخواست را کش رفته و با نام خودتان پخش نماييد.

۶- در اين مرحله سم را با آب يا چايی کمرنگ مخلوط نماييد و خوب هم بزنيد.

۷- سپس ماسک را بصورت زده تا خودتان به هيچ وجه آسيب نديده و وجهه تان خراب نشود. لوله سمپاش را مستقيما بطرف صورت نويسنده يا هنرمند مورد نظر گرفته و با تمام توان شروع به سمپاشی نماييد. توجه داشته باشيد که برخی از نويسندگان و هنرمندان در مقابل يعضی از سم ها بسيار مقاوم می باشند و با سمپاشی های معمولی از بين نمی روند بنابراين اگر ضرورت ايجاب کند بايد روش های نوين سمپاشی را امتحان کنيد.

۸- گام بعدی استفاده از لجن می باشد. چون ممکن است با سم پاشی نيجه دلبخواه حاصل نشود. برای اينکار لجن ها را در يک سطل دسته دار ريخته و از بوی آن اطمينان حاصل نماييد

۹- نويسندگان يا هنرمندان خاطی که حکم لجن مالی آنها توسط دادستانهای مجازی صادر شده را دراز کنيد. سپس از نُک سر تا پای وی را با لجن ماساز دهيد و دقت کنيدکه لجن تمام قامت وی را بپوشاند و عمل لجن مالی را ساعتها و روزها ادامه بدهيد چون برخلاق عقيده رايج لجن مالی به هيچوجه شما را خسته نحواهد کرد.

۱۰- توجه داشته باشيد که عمل لجن مالی بايد توام با فحش ها و دشنام های رقيق باشد والا در غير اينصورت لجن مالی تاثير مورد نظر را نخواهد داشت و احتمال دارد از ارزش کار به ميزان زيادی کاسته شود. ضمنا از نفرين های اسيدی نيز غافل نشويد چون غفلت موجب پشيمانی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016