پنجشنبه 26 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هيئتی از بزرگ ترين شرکت های فرانسوی در راه تهران

پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئيس اتحاديه کارفرمايان فرانسه اعلام کرد هيئتی از بزرگ ترين شرکت های فرانسوی ماه آينده برای همکاری تجاری با ايران عازم تهران خواهند شد.

به گزارش انتخاب به نقل از خبرگزاری رويترز از پاريس ، تلاش شرکت های فرانسوی برای برقراری روابط تجاری با ايران در حالی انجام می شود که روابط بين تهران و قدرت های غربی در حال گرم شدن است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



تحريم های بين المللی عليه ايران قرار است براساس موافقتنامه سال گذشته با اين کشور درباره محدود شدن فعاليت های هسته ای تهران ، کاهش يابد.

چشم انداز کاهش محدوديت های تجاری عليه ايران باعث شد شرکت های فرانسوی تلاش هايی را برای بازگشت به بازار تجاری ايران آغاز کنند.

اتحاديه کارفرمايان فرانسه اين سفر را برای دوم تا پنجم فوريه برنامه ريزی کرده است.

فرانسوا نيکولاود سفير سابق فرانسه در ايران در مصاحبه با رويترز گفت شرکت های فرانسوی که پيش از اعمال تحريم ها عليه ايران در اين کشور فعاليت داشتند اکنون خواستار بازگشت به ايران هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016