سه شنبه 8 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتشار اسناد امنیتی جمهوری اسلامی

Untitled_51.jpg
دیگربان - سازمان اسناد انقلاب اسلامی در قالب کتابی با عنوان «صخره سخت» به طور رسمی انتشار اسناد امنیتی جمهوری اسلامی را آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز اسناد انقلاب اسلامی در این کتاب هزار و ۱۰۰ صفحه‌ای٬ ۶۰۰ سند امنیتی جمهوری اسلامی مربوط به سال‌های ۱۳۵۷ تا ۱۳۵۹ منتشر شده است.

هدف از انتشار این اسناد «ترسیم فضا و شرایط به وجود آمدن نهادهای امنیتی انقلاب و چگونگی عملکرد آن‌ها در آن شرایط دشوار تاریخی» اعلام شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نویسنده این کتاب محمدحسن روزی‌طلب٬ یکی از یادداشت‌ نویسان سابق سایت «شریف‌ نیوز» و حامیان محمود احمدی‌نژاد است که خود دارای پرونده قضایی در جمهوری اسلامی است.

مراسم رونمایی از این کتاب قرار است سه‌شنبه هفته جاری در فرهنگ‌سرای «رسانه» با حضور برخی مقام‌های نظامی و سیاسی برگزار شود.

ریاست مرکز اسناد انقلاب اسلامی را روح‌الله حسینیان٬ یکی از نمایندگان محافظه‌کار نزدیک به «جبهه پایداری» و حامی محمود احمدی‌نژاد بر عهده دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016