پنجشنبه 17 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

توییت های وزیر خارجه سوئد از تهران: با وی پی ان وصل می شوم!

کارل بیلدت وزیر خارجه سوئد که برای دیدار رسمی از ایران در تهران به سر می برد در صفحه توییتر خود گزارش های سفر خود به تهران و اصفهان را منتشر می کند.

به گزارش عصر ایران این مقام سوئدی امروز (چهارشنبه)در صفحه توییتر خود نوشت که توانسته با وی پی ان از تهران به صفحه توییتر خود متصل شود و از محدودیت های اینترنتی در ایران انتقاد کرد.

swedenFMVPN.jpg
در ایران برخی سایت های اینترنتی از جمله سایت های دو شبکه اجتماعی پرمخاطب یعنی توئیتر و فیس بوک فیلتر هستند. با این حال میلیون ها ایرانی عضو این شبکه های مجازی هستند.

وزیر خارجه سوئد در توییت خود نوشت از اینکه با وجود این محدودیت ها وزیر خارجه و رییس جمهور ایران نیز در شبکه توییتر عضویت دارند متعجب است . این مقام سوئدی افزود که در این باره با مقامات ایران گفت و گو کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او در نوشته های دیگری در توئیتر درباره بارش برف در تهران به مانند کشورش سوئد و مذاکرات با نمایندگان آژانس حمایت از پناهندگان سازمان ملل متحد در تهران نیز سخن گفته است.

متن توئیت های او به این شرح است:

- صبح امروز اینجا در ایران من در نهایت موفق شدم با استفاده از وی پی ان موانع سایبری (فیلتر) را برای دسترسی به تویتتر بشکنم. این همان کاری است که مردم انجام می دهند.

- این بسیار عجیب و غریب است که رئیس جمهور و ظریف وزیر خارجه ایران در توییتر هستند اما هنوز این موانع (فیلتر) وجود دارد. من در مذاکرات دیروز (با مقامات ایرانی) به این موضوع اشاره کردم.

- من یک احساس قوی اجتماعی در جستجوی آینده ای جدید و فضای باز را دریافت کردم اما ما نباید قدرت های مقاوم در برابر تغییر را دست کم بگیریم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016