جمعه 18 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آمریکا: لغو تحریم صداوسیما مقابل تعهد ایران به عدم ارسال پارازیت

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرده است که تحریم رادیو و تلویزیون دولتی ایران موقتا لغو می‌شود.

به گزارش بی‌بی‌سی٬ آمریکا می‌گوید این تصمیم به دنبال این گرفته شده که ایران تضمین داده است از داخل خاکش روی ماهواره‌ها پارازیت نمی‌اندازد.

بنا به اعلام وزارت خارجه آمریکا هم‌اکنون اختلالی از درون ایران سرچشمه نمی‌گیرد و علاوه بر این در نشست‌های فنی سازمان ارتباطات ماهواره‌ای بین‌المللی ایران متعهد شده است که در آینده چنین اختلالاتی ایجاد نکند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آمریکا می‌گوید این لغو تحریم‌ها موقت و قابل بازگشت است.

پیش از این شماری از شرکت‌های بین‌المللی ماهواره‌ای ارائه خدمات خود به شبکه‌های رادیو و تلویزیون دولتی ایران را متوقف کرده بودند.

ایران به طور گسترده بر شبکه‌های ماهواره‌ خارجی پارازیت می‌اندازد و این امر اعتراض‌هایی را هم در داخل و هم در خارج از ایران برانگیخته است. از جمله شرکت هاتبرد در مقطعی اعلام کرد پارازیت‌های ارسال‌شده از طرف ایران در فعالیت کل شبکه‌های تحت پوشش این شرکت اختلال ایجاد می‌کند.

در ایران نگرانی‌هایی نسبت به اثر منفی پارازیت‌ها بر سلامتی شهروندان وجود دارد و به تازگی وزیر بهداشت از تشکیل کمیته‌ای برای رسیدگی به این مساله خبر داده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016