چهارشنبه 23 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

زن سوری به دليل عضويت در فيسبوک سنگسار شد

ايرنا ـ گروه تروريستی تکفيری داعش يک دختر جوان را در سوريه به دليل عضويت در شبکه اجتماعی فيس بوک سنگسار کرد. به گزارش پايگاه خبری ˈرأی اليوم ˈ گروهک به اصطلاح دولت اسلامی عراق و شام (داعش) يک زن از ساکنان شهر ˈ الرقه ˈ را که در حال وارد شدن به حساب کاربری خود در سايت فيس بوک بود، دستگير کردند و او را به دادگاه به اصطلاح شرعی در اين شهر منتقل کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رأی اليوم افزود: وی به اتهام عضويت در فيس بوک تفهيم اتهام شد و قاضی شرع اين گروه تروريستی نيز حکم سنگسار وی را صادر کرد زيرا اين گروه عضويت در فيس بوک را با جرم زنا يکی می داند.

به نوشته رأی اليوم حکم سنگسار در مورد اين زن که ˈفطوم الجاسم ˈنام داشت، اجرا شد.

گروهک تروريستی و تکفيری داعش مدتی است که کنترل استان ˈ الرقه ˈ در شمال سوريه را در دست گرفته است و احکام بسيار سختگيرانه ای که هيچ ربطی به آموزه های اسلامی ندارد ، دراين منطقه به اجرا گذاشته است .

اين مسئله باعث ناراحتی شديد سوری ها شده و حتی ديگر معارضان را نيز عليه آنها تحريک کرده است و هيچ يک از گروه ها، عقايد تکفيری اين تروريست ها را بر نمی تابند و اين باعث به وجود آمدن درگيری های سخت و خونينی ميان داعش و ديگر معارضان سوری شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016