یکشنبه 27 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بعیدی نژاد: سانتریفیوژهای پیشرفته و آب سنگین اراک از مهمترین موضوعات توافق نهایی هستند

عضو تیم مذاکره کننده هسته ای در آستانه مذاکرات وین با بیان اینکه کار دشواری پیش رو داریم، گفت: استفاده از سانتریفیوژهای جدید و پیشرفته و راکتور آب سنگین اراک از مهمترین موضوعات مورد بحث برای توافق نهایی هستند.

به گزارش حوزه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، «حمید بعیدی نژاد» مدیر کل سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه اظهار داشت: استفاده از سانتریفیوژهای پیشرفته و جدید یکی از مهمترین مواردی است که در توافق جامع و دراز مدت باید بررسی و حل شود چرا که بطور قطع نمی پذیریم ایران امکان جایگزینی سانتریفیوژهای موجود خود با انواع پیشرفته و جدید را نداشته باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی تصریح کرد: موضوع راکتور آب سنگین اراک نیز یکی از مهمترین و سخت ترین موضوعات مورد بحث و بررسی در روند مذاکرات خواهد بود و ما بطور قطع به دنبال حفظ این راکتور هستیم.

این عضو تیم مذاکره کننده هسته ای اظهار داشت: اگر راه حلی باشد که برای سوخت تولید شده (پولوتونیوم) ترتیباتی فنی اتخاد شود که بدون تغییر ماهیت رآکتور نگرانی های مربوط به گسترش سلاحهای هسته ای برطرف شود، می توان این راهها را بررسی کرد.

ایران و گروه 1+5 قرار است از روز سه شنبه 29 بهمن ماه جاری دور جدید مذاکرات خود را در وین اتریش برای حصول به توافق نهایی آغاز کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016