دوشنبه 28 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استیضاح وزیر راه و شهرسازی کلید خورد

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی با ۱۵ امضا در مجلس شورای اسلامی کلید خورده که این طرح به هیات رییسه مجلس تقدیم شده است.

«عبدالرضا عزیزی» در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: پروژه راه آهن مشهد، شیروان، بجنورد، گرگان یکی از طرح های حائز اهمیت و بسیار خوبی است که در دولت دهم آغاز و همه مراحل قانونی خود را طی کرد و با احداث جایگاه و تهیه تجهیزات لازم شروع به کار نمود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نماینده مردم شیروان افزود: متاسفانه در دولت یازدهم از ادامه این کار جلوگیری به عمل آمد که طی پیگیری های متعدد و طرح سوال از وزرا، وزیر راه و شهرسازی و وزیر نیرو قول دادند که قرارداد لازم را با بانک مرکزی تنظیم و سایر اقدامات لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد: با توجه به این که در بودجه ۹۳ مبلغ ۹۶۰ میلیون یورو برای احداث این راه آهن در نظر گرفته اما با این حال وزارت راه و شهرسازی علیرغم وعده و وعیدهای متعدد اقدام موثری انجام نداده است.

وی ادامه داد: از این رو نمایندگان مجلس به ویژه نمایندگان خراسان شمالی، رضوی و جنوبی و گلستان و مازندران تقاضای این استیضاح را دارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016