پنجشنبه 8 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخنگوی وزارت کشور: درباره تهديد اخير جيش‌العدل، در حال انجام اقداماتی در محل هستيم

قائم مقام وزير کشور و سخنگوی وزارت کشور درباره تهديد اخير جيش‌العدل به اعدام يکی از پنج سرباز گروگان گرفته شده ايرانی، اظهار کرد: ما از اين موضوع اطلاعات لازم را داريم و در همين رابطه نيز در محل، اقداماتی در حال انجام است که نمی‌توان به ذکر جزئيات آن پرداخت.

حسينعلی اميری در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، خاطرنشان کرد: به محض به نتيجه رسيدن اين اقدامات و فعاليت‌هايی که در اين رابطه در حال انجام است، نتيجه را به اطلاع مردم خواهيم رساند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی همچنين با بيان اينکه "به آزادی سربازان گروگان گرفته شده اميدواريم"، درباره آخرين اقدامات و فعاليت‌ها در اين زمينه گفت: جزئيات اقدامات انجام شده قابل طرح نيست اما می‌توان به آزادی اين سربازان اميدوار بود.

سخنگوی وزارت کشور درباره فعاليت‌های هیأت اعزام شده به بلوچستان پاکستان نيز اظهار کرد: اين هیأت اقدامات لازم را انجام می‌دهد و دولت پاکستان نيز همکاری‌هايی با ما داشته است.

ممکن است فيلم منتشر شده از لحظه گروگان‌گيری سربازان ساختگی باشد

اميری درباره فيلمی که اخيراً از سوی جيش‌العدل منتشر و ادعا شده بود که آن فيلم مربوط به لحظه گروگان‌گيری مرزبانان ايرانی است، گفت: اين فيلم که از يکی از رسانه‌های خارجی پخش شد، نياز به نگاه کارشناسی دارد و برای آن فرض‌های مختلفی متصور است از جمله اين فيلم ممکن است ساختگی يا مونتاژ باشد يا اينکه بخشی از آن درست و بخش ديگری از آن نادرست باشد.

قائم مقام وزير کشور بار ديگر تاکيد کرد که بايد به سلامتی و آزادی اين سربازان اميدوار بود.

به گزارش ايسنا، صفحه منتسب به گروهک تروريستی جيش‌العدل در توئيتر، با انتشار پيامی تهديد کرده که قصد دارد يکی از پنج سرباز ايرانی را که اخيراً ربوده است، به شهادت برساند.

در پيام منتشر شده در اين صفحه، ادعا شده است که به دليل اعدام يکی از اعضای اين گروهک توسط جمهوری اسلامی ايران، قصد دارند يکی از مرزبانان ايرانی را اعدام کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016