سه شنبه 20 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

يانوکوويچ: رئيس‌جمهوری قانونی اوکراين هستم

• يانوکوويچ تاکيد کرد که بر اساس قانون اساسی اوکراين همچنان رئيس‌جمهوری مشروع اين کشور است.

«ويکتور يانوکوويچ» رئيس‌جمهوری اوکراين امروز – سه‌شنبه – در جمع خبرنگاران گفت که افسران و سربازان اوکراينی که به سوگند خود وفادار هستند، به دستورات جنايتکارانه دولتی که به دنبال کودتا در اين کشور روی کار آمده است، عمل نخواهند کرد.

به گزارش ايلنا به نقل از راشا تودی، يانوکوويچ تاکيد کرد که بر اساس قانون اساسی اوکراين همچنان رئيس‌جمهوری مشروع اين کشور است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی طی بيانيه‌ای رسانه‌ای اعلام کرد: «من هنوز زنده بوده و همچنان رئيس‌جمهوری قانونی اوکراين هستم.»

يانوکوويچ همچنان از مقام‌های غربی که دولت جديد در کی‌يف را به‌رغم شيوه‌‌ای که روی کار آمده است، به رسميت شناخته‌اند انتقاد کرد.

وی در اين‌باره گفت: «آيا چشمانتان را بسته‌ايد، آيا فراموش کرده‌ايد فاشيسم چيست.»

رئيس‌جمهوری برکنار شده اوکراين همچنين از تصميم واشنگتن برای اعطای وام يک ميليارد دلاری به مقام‌های جديد کی‌يف انتقاد کرده و تاکيد کرد که قانون آمريکا حمايت مالی از دولت‌هايی که در جريان کودتای نظامی روی کار آمده و دولتی مشروع را ساقط کرده‌اند، منع می‌کند.

وی افزود که استانداردهای زندگی شهروندان اوکراينی به دليل سياست‌های رياضت اقتصادی که دولت برای تضمين کمک‌های مالی غرب ناچار به اتخاد آن خواهد بود، روند نزولی خواهد داشت.

يانوکوويچ با بيان اين پيش‌بينی که مقام‌های جديد کی‌يف احتمالا وی و روسيه را مسئول اين بحران اقتصادی معرفی خواهند کرد، تاکيد کرد که اين نتيجه‌گيری نادرست است.

وی با اشاره به تحولات شبه‌جزيره کريمه، گفت که دولت غيرقانونی، حتی به توسل به زور و سلاح نيز دستاوردی نخواهد داشت.

يانوکوويچ در ارتباط با همه‌پرسی که قرار است يکشنبه ماه مارس در ارتباط با آينده شبه جزيره کريمه برگزار شود، موضع خاصی اتخاذ نکرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016