جمعه 1 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خامنه‌ای در نخستین سحنرانی ۹۳: به درک که تحریم‌های بین‌المللی لغو نشود

khamfirstSpch3.JPG
دیگربان - علی خامنه‌ای در نخستین سحنرانی خود در سال ۹۳ سیاست‌های جمهوری اسلامی در برابر تحریم‌ها٬ غرب و دو حوزه اقتصادی و فرهنگی را تشریح کرد.

آقای خامنه‌ای سال ۱۳۹۳ را سال «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری کرده و روز جمعه (اول فروردین) به تشریح جزئیات این نامگذاری پرداخته است.

وی با تاکید بر اجرای «اقتصاد مقاومتی» در ایران گفته که می‌خواهد مردم کشور «قوی» شوند تا مجبور «باج» دادن مقابل غرب نباشند.

خامنه‌ای افروده «باید اقتصاد کشور را به شکلی در بیاوریم که کسی در آن سوی دنیا نتواند با یک نشست و برخاست بر معیشت مردم ما تاثیر بگذارد‬.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در بخش دیگری از سخنان خود بدون آنکه نامی از دولت حسن روحانی ببرد٬ گفته «چشممان نباید به دست دشمن باشد که کی تحریم را برمی‌دارد؛ به درک؛ باید ببینیم خودمان چکار می‌توانیم بکنیم.»

رهبر جمهوری اسلامی همچنین از مسئولان فرهنگی خواسته تا «مراقب رخنه فرهنگی باشند که بسیار خطرناک است.»

وی اظهار کرده «اگر چنانچه کسانی هستند در کشور که برای تیشه به ریشه زدن ایمان جوانان دارند تلاش می‌کنند نمی‌شود آن را با اسم آزادی تماشا کرد و بی‌تفاوت نشست.»

خامنه‌ای افزوده «‫نمی‌‍شود تماشا کرد کسانی با استفاده از پول و هنر و بیان ایمان مردم را مورد تهاجم قرار بدهند و در فرهنگ اسلامی و انقلابی مردم رخنه ایجاد کنند.»

رهبر جمهوری اسلامی همچنین از مسئولان فرهنگی خواسته به وظیفه خود در برخورد با این افراد عمل کنند و «از هوچی‌گری رسانه‌های بیگانه یا رسانه‌هایی که زبان بیگانه را در کام خود دارند» نهراسند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016